Automatické odhlásenie

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Momentálne nie je možné prihlásenie do samoobslužného portálu Môj Telekom. Systém ihneď automaticky odhlási užívateľa správou "Z dôvodu nečinnosti ste boli odhlásený ..."

Kedy bude prístupná zase spomenutá časť?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Už všetko funguje korektne. Skús sa opäť prihlásiť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť? 
    • Od Marcel
      Zdravím vás,
      chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby
      Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.

    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od Ladislav12
      Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím 
    • Od srdiecko80
      Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.