Dobrý deň, na faktúre mám uvedenú službu MyPay, jedn. cena 2, množstvo 2, suma spolu 24,00 eur bez DPH (poplatky, na ktoré sa neuplatňuje DPH). v tomto prípade nerozumiem, prečo je na faktúre uvedené suma spolu 24 ktorá nezodpovedá súčinu jedn. ceny a množstva. a tiež neviem aké sú to poplatky. Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať prečo sú rozdielne variabilné symboly na platbu za internet. Nemali by byť rovnaké keď identifikujú rovnakú osobu/platbu?
Pre vysvetlenie: príde mi email s faktúrou na zaplatenie za internet s variabilným symbolom a zároveň mi príde SMS na rovnakú platbu ale s iným variabilným symbolom.
Zdá sa mi to divné.
niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet?
ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ...
ide o bežnú prax telecomu?
Dobrý deň,
mám otázku ohľadne platenia faktúry. Nechcem si zriadiť inkaso a rada by som si nastavila trvalý príkaz (suma je každý mesiac rovnaká). Variabilný symbol sa ale každý mesiac mení. Je v poriadku ak v trvalom príkaze uvediem kód adresáta ako variabilný symbol?
Ďakujem za odpoveď.
Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť. A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup.
Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
.A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6???? A zase 3 eura. Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta nevede .
Ďakujem vopred za odpoveď. Korunka
Pridal
Dobrý deň, na faktúre mám uvedenú službu MyPay, jedn. cena 2, množstvo 2, suma spolu 24,00 eur bez DPH (poplatky, na ktoré sa neuplatňuje DPH). v tomto prípade nerozumiem, prečo je na faktúre uvedené suma spolu 24 ktorá nezodpovedá súčinu jedn. ceny a množstva. a tiež neviem aké sú to poplatky. Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach