Množstvo zdielaných dát v roamingu

Otázka

  • 0

Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.

Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 

Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

áno na tej sesterskej míňaš dáta z paušálu. 

keď sa "rušil" roaming, tak operátori s tým vybabrali tak že roaming akoby nebol, pokým nemíňaš v roaming viac ako doma. 

rátalo sa to ako priemer z posledných 4roch období. neviem či to ešte stále funguje, ale podľa toho čo píšeš asi áno. 

Teda ak v "roamingu" prečerpáš viac ako si v priemere minul za posledné 4ry mesiace doma automaticky to prebehne na roaming aký poznáme z pred desiatich rokov. (princíp) 

takto by som uvažoval ja, že tu bude problém.   

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď ale nejak som ju nepochopil:D

Na hlavnej SIM mám balík EU nonstop čo znamená, že ma operátor nerieši aj keď som v zahraničí celý rok pokiaľ neporuším FUP. Problém je na tej druhej SIM pri ktorej ak by som počas 4 mesiacov v roamingu minul z "mojich" dát 1len 0Kb a doma 0KB, tak mi príde sms o porušení pravidiel. Pritom míňam svoje dáta, akurát sú čerpané na druhej SIM, bez porušenia FUP.

Hovoril som snáď s 10 ľuďmi na infolinke a každý iná odpoveď. Naposledy ma chlapík ubezpečoval že podľa ich interných zdrojov, ktoré mi čítal, sa na zdielanú SIM roamingové pravidlá nevzťahujú, pretože sa dáta čerpajú z môjho paušálu. No a bum, ďalšia sms.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jednoduché. Zdieľaná SIM karta má vlastné číslo na ktoré sa už nevzťahuje balíček EU Nonstop . Ten sa vzťahuje len k číslu ku ktorému je aktivované . Zdieľanie dát z paušálu je doplnková služba s iným číslom a preto tam FUP je uplatňované .... Čize na to číslo sa pozerajú ako na ďalšie číslo len sú na ňom aktivované dáta z hlavného paušálu . Takže FUP porušujes keď to budeš využívať v zahraničí viac ako doma na SK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Písal som tiež ale ako píšem, vždy rôzne odpovede. Ale skúsim teda ďalší mail, som zvedavý ako sa teraz vyjadria

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

on to myslel, tak, že ti odpíšu,  a budeš mať vyjadrenie, že to zadarmo čierne na bielom.  a ak by niečo faktúrovali toto vytiahneš. 

len sa mi nepáči na tomto kontakte, že potvrdenie o tom, že si im písal dostaneš až potom ako ti oni odpíšu.  
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od ER745311
      Dobrý den 
       
      všimla som si že mi opäť idte účtovať sumu na rámec roamingových dát . nerozumiem prečo a rada by som o vysvetlenie 
      jedná sa o 0,49MB mimo EU+ ale tie by som mala mať pokryté paušálom
       
      dakujem 
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Marcel
      Dobrý deň, evidujem tento problém, odkedy je vianočná akcia.... Mám 6 produktov 😁