Množstvo zdielaných dát v roamingu

Otázka

  • 0

Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.

Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 

Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

áno na tej sesterskej míňaš dáta z paušálu. 

keď sa "rušil" roaming, tak operátori s tým vybabrali tak že roaming akoby nebol, pokým nemíňaš v roaming viac ako doma. 

rátalo sa to ako priemer z posledných 4roch období. neviem či to ešte stále funguje, ale podľa toho čo píšeš asi áno. 

Teda ak v "roamingu" prečerpáš viac ako si v priemere minul za posledné 4ry mesiace doma automaticky to prebehne na roaming aký poznáme z pred desiatich rokov. (princíp) 

takto by som uvažoval ja, že tu bude problém.   

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď ale nejak som ju nepochopil:D

Na hlavnej SIM mám balík EU nonstop čo znamená, že ma operátor nerieši aj keď som v zahraničí celý rok pokiaľ neporuším FUP. Problém je na tej druhej SIM pri ktorej ak by som počas 4 mesiacov v roamingu minul z "mojich" dát 1len 0Kb a doma 0KB, tak mi príde sms o porušení pravidiel. Pritom míňam svoje dáta, akurát sú čerpané na druhej SIM, bez porušenia FUP.

Hovoril som snáď s 10 ľuďmi na infolinke a každý iná odpoveď. Naposledy ma chlapík ubezpečoval že podľa ich interných zdrojov, ktoré mi čítal, sa na zdielanú SIM roamingové pravidlá nevzťahujú, pretože sa dáta čerpajú z môjho paušálu. No a bum, ďalšia sms.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jednoduché. Zdieľaná SIM karta má vlastné číslo na ktoré sa už nevzťahuje balíček EU Nonstop . Ten sa vzťahuje len k číslu ku ktorému je aktivované . Zdieľanie dát z paušálu je doplnková služba s iným číslom a preto tam FUP je uplatňované .... Čize na to číslo sa pozerajú ako na ďalšie číslo len sú na ňom aktivované dáta z hlavného paušálu . Takže FUP porušujes keď to budeš využívať v zahraničí viac ako doma na SK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Písal som tiež ale ako píšem, vždy rôzne odpovede. Ale skúsim teda ďalší mail, som zvedavý ako sa teraz vyjadria

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

on to myslel, tak, že ti odpíšu,  a budeš mať vyjadrenie, že to zadarmo čierne na bielom.  a ak by niečo faktúrovali toto vytiahneš. 

len sa mi nepáči na tomto kontakte, že potvrdenie o tom, že si im písal dostaneš až potom ako ti oni odpíšu.  
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od Maria11111111111
      Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat. 
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.