Množstvo zdielaných dát v roamingu

Otázka

  • 0

Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.

Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 

Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

áno na tej sesterskej míňaš dáta z paušálu. 

keď sa "rušil" roaming, tak operátori s tým vybabrali tak že roaming akoby nebol, pokým nemíňaš v roaming viac ako doma. 

rátalo sa to ako priemer z posledných 4roch období. neviem či to ešte stále funguje, ale podľa toho čo píšeš asi áno. 

Teda ak v "roamingu" prečerpáš viac ako si v priemere minul za posledné 4ry mesiace doma automaticky to prebehne na roaming aký poznáme z pred desiatich rokov. (princíp) 

takto by som uvažoval ja, že tu bude problém.   

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď ale nejak som ju nepochopil:D

Na hlavnej SIM mám balík EU nonstop čo znamená, že ma operátor nerieši aj keď som v zahraničí celý rok pokiaľ neporuším FUP. Problém je na tej druhej SIM pri ktorej ak by som počas 4 mesiacov v roamingu minul z "mojich" dát 1len 0Kb a doma 0KB, tak mi príde sms o porušení pravidiel. Pritom míňam svoje dáta, akurát sú čerpané na druhej SIM, bez porušenia FUP.

Hovoril som snáď s 10 ľuďmi na infolinke a každý iná odpoveď. Naposledy ma chlapík ubezpečoval že podľa ich interných zdrojov, ktoré mi čítal, sa na zdielanú SIM roamingové pravidlá nevzťahujú, pretože sa dáta čerpajú z môjho paušálu. No a bum, ďalšia sms.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jednoduché. Zdieľaná SIM karta má vlastné číslo na ktoré sa už nevzťahuje balíček EU Nonstop . Ten sa vzťahuje len k číslu ku ktorému je aktivované . Zdieľanie dát z paušálu je doplnková služba s iným číslom a preto tam FUP je uplatňované .... Čize na to číslo sa pozerajú ako na ďalšie číslo len sú na ňom aktivované dáta z hlavného paušálu . Takže FUP porušujes keď to budeš využívať v zahraničí viac ako doma na SK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Písal som tiež ale ako píšem, vždy rôzne odpovede. Ale skúsim teda ďalší mail, som zvedavý ako sa teraz vyjadria

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

on to myslel, tak, že ti odpíšu,  a budeš mať vyjadrenie, že to zadarmo čierne na bielom.  a ak by niečo faktúrovali toto vytiahneš. 

len sa mi nepáči na tomto kontakte, že potvrdenie o tom, že si im písal dostaneš až potom ako ti oni odpíšu.  
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od nizno22
      prosim vas ako stopnem 1dnovy balicek 300mb na predplatenke na data 
      na webe sa neda prekliknut v ponukach pedplatenky na ine ako 10 dnove baliky
      a v aplikacie mi nedovoli stlacit deaktivovat balicek
       
      dakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏