Záruka na zariadenia telefóny/hodinky na firmu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, aká je dĺžka záruky na zariadenia zakúpené na firmu (konkrétne telefóny/notebooky/inteligentné hodinky). Je rovnako dlhá 24 mesiacov ako pre iných zákazníkov? Alebo kratšia?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Martintkr
      Dobry den, 
      chcel by som prejst z VDSL na optiku. Nemam v tom vsak celkom jasno. Pri objednavani som vsak nikde nenasiel, ze ake ONT dostanem. Je mozne, ze meno a heslo si zadavam priamo do ONT a vystup z neho si zapojim priamo do siete? Alebo je nutne medzi ne zaradit nejaky router alebo wifi, na ktorom si nastavim PPPoE a tam si musim zadat meno a heslo a az ten mi bude priradovat IP adresy? 
      Doteraz som to mal riesene na VDSL cez modem Asus, kde bola vypnuta wifi a mal som tam 4 plnohodnotne porty z internetom. 
      Dakujem!
    • Od filippo89
      Zdravím,
      chcem sa spýtať, či a kedy bude aplikácia na Smart TV LG, lebo v zozname aplikácií som ju nenašiel.
      Ďakujem
    • Od Michal_Stupava
      Zdravim,
      V tejto chvili vyuzivame 4G internet s outdoorovom zariadenim, ale kedze ako 2 osoby v domacnosti pouzivame momentalne internet pre prácu z domu  (10h/denne) ktory je nedostatocny, hladame preto ine moznosti s tym ze by sme si sucasny 4G internet ponechali. 
      Vedeli by ste mi poradit, ci je mozne tehnicky mat dalsie  4G/LTE zariadenie do tej istej domacnosti? 

      Dakujem 

      P.S. Optyka, alebo aDSL internet v nasej lokalite nie su dostupne.
    • Od Pepan33
      Budu este dostupne telefony Samsung S20 a S20+? Ak ano, kedy. Dakujem
    • Od hedererj
      Dobrý deň,
      chcem týmto podať oficiálnu sťažnosť na postup pri výmene ovládača setoboxu. Mám u Vás veľa rokov všetky služby okrem mobilu. Máme dva setoboxy a potrebovali sme  ovládač na jeden zo setoboxov vymeniť, lebo už bolo veľmi ťažké používať jeho funkcie. Vzal som teda ovládač a išiel do Telekomu v ESC Banská Bystrica, kde mi ho nechceli vymeniť pre chýbajújci kryt bateriek.Vrátil som sa aj krytom, potom zas, že je poškodený, lebo bol na jednej strane rozlepený. Musel som kúpiť nový  a nielen ho bezplatne vymeniť. Takého veci už neslúžia na obnovu, preto sa čudujem takýmto postupom. Platím za Vaše služby tak, že sami máte možnosť z môjho účtu si peniaze zinkasovať. Je to zarážajjúce, keď volíte takýto postup voči klientom, hlavne keď sú takými dlhoročnými klientmi ako som ja . Naviac sme aj s manželkou dôchodcovia.
      S pozdravom Ing.Jozef Hederer Banská Bystrica
    • Od 165442149
      Dobrý deň, dňa 20.1.2021,mi zavolala pani v Telekomu, či nemám záujem o predĺženie zmluvy, ktorá mi končila koncom minulého roka, na moju otázku o akciách mi pani ponúkla TV prijímač +mobil za 4 centy, keď som s tým súhlasil a opýtal som sa či môžem objednať cez Web, tak mi pani povedala, že už neexistuje zľava objednávania cez web, tak som súhlasil a kuriér mi zariadenia doviezol, keď som si včera  dňa 30.1.2021 pozrel  stránku ponuky, uvažoval som nad tým, že mám všetky služby v Telekom a pridať aj mobilné služby, tam som sa dočítal, že zľavy cez web fungujú tak ako aj pred 2 rokmi, keď som si predlžoval zmluvu a zľavu som mal odpočítanu vo faktúre, mám pocit, že som bol oklamaný pani, ktorá mi službu ponúkla, dá sa tento stav napraviť, v prípade, že si doplním službu. Ďakujem Rapavý.