Podnet na sťažnosť

Otázka

  • 1

Podnet na sťažnosť.
Jedná sa o číslo 0903 400 617.
Celá rodina sme u Vás od úplného vášho vzniku.
Nie raz sme sa dožadovali výhodnejších podmienok keďže mame u Vás aj TV, internet a telefóny. Často sa opakujúc e vety od Vás: Nedá sa, Nemôžme. Až posledne sa manžel dožadoval zmeny keďže neplatíme, ako rodina malo a zarazilo nás, keď sme sa opakovane stretli s tým, že človek je u Vás krátko a ma väčšie výhody ako verný, dlhoročný klient. Dostali sme konečne výhodnú  ponuku a čakali sme, že sa neochota ponúknuť výhodný paušál už nezopakuje. A stalo sa. "Nedá sa, nemôžem, "Seriózna spoločnosť, ktorá si váži verného zákazníka tento postoj ani nemala mať. Na zamyslenie ostalo, že až, keď sme sa rozhodli využiť výhodnú ponuku inej spoločnosti bol záujem, odrazu sa dá?
Pani nám dala výhodnú ponuku kt. Sme si mali premyslieť a na ďalší deň volala. No uznajte až dobehnete k telefónu či nemôžte reagovať nulová šanca spojiť sa. Tak sme napísali cez stránku o opätovné spojenie. Volala vaša pracovníčka s tým, že upovedomí pracovníčku kt. To s nami riešila. Čakali sme márne. Tak manžel napísal znovu. Reakcia od Vás cez stránku bola, že hneď sa s nami spojíte. A? Nič. Až došlo k tomu, že žiaľ "Už nemôžme nič" Číslo sa prenieslo.
My sme sa kontaktu dožadovali na hovor čakali ako na "Výhru z radia". Chceli sme sa vrátiť naspäť k Vám a prijať ponuku.
Veľké mínus je aj detail, že pracovník "Môže" Komunikovať len s majiteľom čísla, čiže nemôže zavolať napr. manželovi kt. Sa vyzná a vie. Veci by sa urýchlili. Pochybenie a neochota nebola z našej strany. 
Po tejto nepríjemnej skúsenosti až sa nestane zázrak a nedostane sa na výhod, ale len "Nedá sa... Odchádzame komplet celá rodina adekvátne nebudú ani slova odporúčania na vašu spoločnosť. Nebudete, predsa odporúčať, chváliť spoločnosť, ktorá má odmietavé postoje a viac dáva tomu kto je krátko, ako ten kto verný je. Všetko sa dá, až je ochota a správna postavená priorita. To žiaľ u Vás verný, dlhoročný zákazník nie je. Veľké waw, dôraz kladiete na nalákanie nového zákazníka no veľkou hanbou je, že k vernému už tak nepristupujete. Máme ho, platí to Vám stačí. Ten dlhoročný zákazník má deti- pri vďačnom postoji od Vás je to ďalšia generácia verných zákazníkov. 
Až sa nad tým zamyslite možno veľa krát problém nie je v pracovníkovi kt. Je len posol, ale v podmienkach, ktoré schvaľuje, nastavuje a od zamestnancov vyžaduje vedenie. Čiže k zmene, aby zákazníci od Vás neodchádzali treba prehodnotiť kroky, ktoré Vaši zamestnanci musia plniť. 

Verím, že sa to vyrieši k obojstrannej spokojnosti. Ďakujem za spätnú odozvu. 

S úctou Viera Gajdošová.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Chápem Vaše rozčarovanie, ale treba byť aj trosku objektívny k sebe. Určite sa dá hovoriť aj s iným ako majiteľom čísla, zvyčajne si vypýtajú majiteľa čísla a následne môžete telefón odovzdať osobe, ktorá sa vyzná do ponuky. Netreba všetko hádzať na Telekom a treba si uvedomiť, že osoby na infolinke sa musia riadiť inštrukciami a GDPR. Starý a nový zákazník, áno, toto je ešte také socialistické zmýšľanie, ale to nie je len u Telekomu, to je všade. Ja preto vždy jednám s každým, s kým mám obchodný vzťah (banka, operátor atď) ako by to bol môj posledný deň. Tým chcem povedať, že treba byť pokorný a slušný, no zároveň nachystaný jednou nohou odisť.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej