Otázka

  • 0

Objavili sa u mňa zrejme falošne telefonaty v anglickom jazyku.Dnes 4.12.2020 o 7.36 hod. z čísla +4219672832063 a následne ďalší z čísla +49990774913

Editoval/-a aguzik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Mne už dnes 04.12.2020 volali 2 krát. Slovenská predvoľba a potom predvoľba operátora, ktorá na Slovensku nie je aktívna. Konkrétne to boli čísla  +421 977 608 425 a +421 943 661 453. Chceli so mnou rozprávať po anglicky ohľadom môjho počítača. Raz volala žena, raz muž. Mali indický prízvuk.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dalsie podvodne volania:
+49 33120224 
+421 88888888
+49 03685346
+49 49755012 
+49 97789597 
+49 41430164
+49 29164216
+49 38810678 
+49 56668252
+49 20242167
+49 34927355
+49 42175726 
+49 32716402 

Celkovo zatial 22 volani, vzdy je to z ineho cisla.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

už som to tu nahodil v inej otázke, ale telekomu je to zjavne jedno, pretože v tejto veci som nezaregistroval, že by niečo vymyslel... možno by pomohlo, keby nejakých 10.000 nespkojných ľudí, ktorých obťažujú indickí zlodeji, zrušilo služby telekomu a prešli ku konkurencii.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ono je dost tazke nieco vymysliet. U mna tych volani uz bolo niekolko desiatok. Kazde jedno z ineho cisla. Nikdy to ani nebola ta ista ciselna mnozina. Je preto velmi obtiazne taketo volania blokovat. Prichadzaju z legitimnych cisiel. Jedine co moze Telekom spravit je kazde jedno cislo na vstupe blokovat. Preto ich nahlasujem.

Za posledne 2 dni som uz nemal ani jedno volanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes indicky prizvuk z cisla 0907023314, hovor ukonceny po mojich 2 rozsirenych suvetiach a upozorneni, ze ak by clovek ktory mi vola bol zastupca ST tak hovori po nasom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od harvanka
      Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
      Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
      - ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
      - nie je nájdený žiaden produkt
      Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
      0140-0019
      "Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
      - Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
       
    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť? 
    • Od Marcel
      Zdravím vás,
      chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby
      Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.

    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od Ladislav12
      Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím 
    • Od srdiecko80
      Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík