Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
- ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
- nie je nájdený žiaden produkt
Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
0140-0019
"Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
- Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť?
Zdravím vás,
chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby
Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
Pridal (editované)
Objavili sa u mňa zrejme falošne telefonaty v anglickom jazyku.Dnes 4.12.2020 o 7.36 hod. z čísla +4219672832063 a následne ďalší z čísla +49990774913
Editoval/-a aguzikZdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach