Pátranie pod odpovedi

Otázka

  • 0

Dobrý deň, už 2 týždne zisťujem odpoveď na produkt Xiaomi Mi 10T pro plus vysávač. Dali ste to do ponuky a hneď ako ste to dali tak som si dal upozornenie na dostupnosť tohto zariadenia. Samozrejme že neprišla a potom bola ponuka stiahnutá. Vzhľadom na to že mi skončila viazanosť internetu a v najbližších dňoch mi končí aj viazanosť paušálu tak som začal zisťovať kedy bude teda toto zariadenie dostupné. Odpovede boli že koncom týždňa potom nasledujúci týždeň potom že nevedia zistiť a potom že ponuka nebude lebo že to bola limitovaná edícia (neviem pre koho) a nakoniec ma mali dnes informovať či bude či nie nič sa nestalo nik nevolal ani nič ale ako bonus mi zasa bolo povedané že nevedia že je problém zo zásobovaním zariadení. Ako vždy som bol spokojný s Telekomom ale ako vidím ide to dolu vodou. Veď ak si nevedia vážiť 70€ mesačne od svojho zákazníka tak ako môžem zistiť aj ponuku inde. Tak by som sa len chcel opýtať dá sa niekde dopracovať k tejto info či to bude alebo nie? Hádam to niekto už bude vedieť či?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
    • Od ZgolaF
      MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má