Viazanosť paušálu

Otázka

  • 0

Chcem sa opýtať v decembri mi končí viazanosť paušálu a chcem ho hneď potom zrušiť treba podať žiadosť či mi ho automaticky zrušia?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Po skončení viazanosti je lepšie dať prenos čísla. pokiaľ si chceš číslo zachovať, prípadne prejsť na Predplatenku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od majda
      ako získam v nedelu puk cod ak som mimo civilizácie
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5. Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore. Neuveriteľne živé a realistické farby. Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.  
      Aktualizácia spôsobu objednávania konzoly PS5: Konzolu PS5 bude možné odo dňa uvedenia na trh 19.11. objednať iba online. Nebudú teda k dispozícii k nákupu v kamenných predajniach.
      Ďakujeme všetkým, ktorí navštívili naše stránky a predobjednali si PS5. Pre dokončenie objednávky kontaktujeme v tieto dni záujemcov telefonicky. O skončení predpredaja budeme informovať sms správou. Pre viac informácií nás sledujte aj naďalej.
       
      Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       
    • Od lulu2010
      Dobry vecer..objednala som si cez web novy mobil a predlzila pausal.chcem len vediet kedy mi bude doruceny..nakolko mi neprisiel ziadny mail o potvrdeni.dakujem
    • Od madurova.eva
      Dobrý deň, potrebovala by som podrobný výpis hovorov a sms za obdobie júl august 2019 no na telekom.sk mám sprístupnené iné posledné 3 obdobia. Existuje cesta ako sa môžem dopracovať k výpisom rok späť?
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň, prosím Vás už viac ako 70dní mám na pobočke v Trenčíne v Laugariciu v mimozarucnej oprave poistené zariadenie...
      PSom tím dosť znepokojený a vlastne veľmi nespokojný s vybavením požiadavky v servise... Mimo toho že mi už záložný mobil nestačil a musel som si kúpiť nové zariadenie, obávam sa že než mi bude zariadenie vrátené opravené zbytočne klesla predĺženou dobou vybavenia požiadavky jeho cena...
      Prakticky už o zariadenie nemám ani záujem a najradšej by som odstúpil od jeho kúpnej zmluvy v rámci paušálu ak by to bolo možné... 
      Bude mi táto predĺžená doba čakania nejako kompenzovaná? 
      Ak by som volil znova dám si zariadenie opraviť mimo telekomu v autorizovanom servise... A nasledne si nárokujem poistné plnenie... 
      S pozdravom fpolesensky@gmail.com
       
    • Od EvaVaskova
      Ako čo najrýchlejšie ukončím Vaše služby?