sutaž bez aktivacie

Otázka

  • 0
Za obdobie 15.10.2020 ‐ 14.11.2020
 
Zobraziť
 Všetky Mobil - obsahové služby Mobil - SMS Mobil - odchádzajúce hovory z SR 

Všetky

  Sekcia Dátum a čas Volané číslo / Miesto prístupu  Smer / Sieť   
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 14.11.2020 09:14:01 0940851517 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:12 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:04 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 12.11.2020 13:42:01 0908434718 Orange  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:43 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:25 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - SMS 06.11.2020 16:48:20 6672 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 03.11.2020 09:25:18 0382824119 Topoľčany  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 02.11.2020 09:02:43 0908434718 Orange  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 01.11.2020 10:06:47 0902164411 Mobilná sieť Telekom

faktura my prišla 14.36eur mam kolko prevolam tolko zaplatím

ako je možne že služba 6672 ma automaticky da do nejakej sutaže ,čo som nedovolil nejake potvrdenie

bude vam predlžena služba **piip** s automatickou obnovov 6 eur/tyžden Vypnutie **piip** Stop na 6672

-a prečo my bude strhnute tolke peniaze ked neviem ani o čo sa jedna

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

telefónne číslo 0902029675, ktoré je predmetom spoplatnených SMS správ nemá dobrú reputáciu, o čom svedčia mnohé hodnotenia, ktoré si môžete dohľadať na Googli. Rovnako číslo 6672 môže patriť niektorej zo spoločností ponúkajúcich prémiové služby cez SMS platby. 

Z hodnotení dedukujem, že sa môže jednať aj o dôsledok vírusu, ktorý máte v telefóne, resp. môže ísť o pokus o podvod. 

My na fóre ale nie sme kompetentní na riešenie takýchto situácií, preto prosím podajte reklamáciu cez kontaktný formulár, alebo cez portál Môj Telekom, v časti Požiadavky > Nová požiadavka > Podnet. 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem