sutaž bez aktivacie

Otázka

  • 0
Za obdobie 15.10.2020 ‐ 14.11.2020
 
Zobraziť
 Všetky Mobil - obsahové služby Mobil - SMS Mobil - odchádzajúce hovory z SR 

Všetky

  Sekcia Dátum a čas Volané číslo / Miesto prístupu  Smer / Sieť   
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 14.11.2020 09:14:01 0940851517 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:12 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:04 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 12.11.2020 13:42:01 0908434718 Orange  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:43 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:25 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - SMS 06.11.2020 16:48:20 6672 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 03.11.2020 09:25:18 0382824119 Topoľčany  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 02.11.2020 09:02:43 0908434718 Orange  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 01.11.2020 10:06:47 0902164411 Mobilná sieť Telekom

faktura my prišla 14.36eur mam kolko prevolam tolko zaplatím

ako je možne že služba 6672 ma automaticky da do nejakej sutaže ,čo som nedovolil nejake potvrdenie

bude vam predlžena služba **piip** s automatickou obnovov 6 eur/tyžden Vypnutie **piip** Stop na 6672

-a prečo my bude strhnute tolke peniaze ked neviem ani o čo sa jedna

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

telefónne číslo 0902029675, ktoré je predmetom spoplatnených SMS správ nemá dobrú reputáciu, o čom svedčia mnohé hodnotenia, ktoré si môžete dohľadať na Googli. Rovnako číslo 6672 môže patriť niektorej zo spoločností ponúkajúcich prémiové služby cez SMS platby. 

Z hodnotení dedukujem, že sa môže jednať aj o dôsledok vírusu, ktorý máte v telefóne, resp. môže ísť o pokus o podvod. 

My na fóre ale nie sme kompetentní na riešenie takýchto situácií, preto prosím podajte reklamáciu cez kontaktný formulár, alebo cez portál Môj Telekom, v časti Požiadavky > Nová požiadavka > Podnet. 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021 
    • Od Renata63
      Do trvalého príkazu som chybne uviedla číslo adresáta a tak po čase mi prišla upomienka hoci platba bola z môjho účtu zrealizovaná. Ako mám ďalej postupovať? Bohužiaľ telefonicky sa neviem spojiť s operátorom ani na čísle 123456 ani na 12313 už dva dni.