sutaž bez aktivacie

Otázka

  • 0
Za obdobie 15.10.2020 ‐ 14.11.2020
 
Zobraziť
 Všetky Mobil - obsahové služby Mobil - SMS Mobil - odchádzajúce hovory z SR 

Všetky

  Sekcia Dátum a čas Volané číslo / Miesto prístupu  Smer / Sieť   
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 14.11.2020 09:14:01 0940851517 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:12 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 14.11.2020 06:20:04 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 12.11.2020 13:42:01 0908434718 Orange  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:43 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - obsahové služby 06.11.2020 16:48:25 0902029675 SMS hra, súťaž  
  Mobil - SMS 06.11.2020 16:48:20 6672 Mobilná sieť Telekom  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 03.11.2020 09:25:18 0382824119 Topoľčany  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 02.11.2020 09:02:43 0908434718 Orange  
  Mobil - odchádzajúce hovory z SR 01.11.2020 10:06:47 0902164411 Mobilná sieť Telekom

faktura my prišla 14.36eur mam kolko prevolam tolko zaplatím

ako je možne že služba 6672 ma automaticky da do nejakej sutaže ,čo som nedovolil nejake potvrdenie

bude vam predlžena služba **piip** s automatickou obnovov 6 eur/tyžden Vypnutie **piip** Stop na 6672

-a prečo my bude strhnute tolke peniaze ked neviem ani o čo sa jedna

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

telefónne číslo 0902029675, ktoré je predmetom spoplatnených SMS správ nemá dobrú reputáciu, o čom svedčia mnohé hodnotenia, ktoré si môžete dohľadať na Googli. Rovnako číslo 6672 môže patriť niektorej zo spoločností ponúkajúcich prémiové služby cez SMS platby. 

Z hodnotení dedukujem, že sa môže jednať aj o dôsledok vírusu, ktorý máte v telefóne, resp. môže ísť o pokus o podvod. 

My na fóre ale nie sme kompetentní na riešenie takýchto situácií, preto prosím podajte reklamáciu cez kontaktný formulár, alebo cez portál Môj Telekom, v časti Požiadavky > Nová požiadavka > Podnet. 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od budko1
      Dobrý deň. Chcem sa spýtať prečo sú rozdielne variabilné symboly na platbu za internet. Nemali by byť rovnaké keď  identifikujú rovnakú osobu/platbu?
      Pre vysvetlenie: príde mi email s faktúrou na zaplatenie za internet s variabilným symbolom  a zároveň mi príde SMS na rovnakú platbu ale s iným variabilným symbolom.
      Zdá sa mi to divné.
    • Od jroboj
      niekomu aj poskytli zľavu za objednávku cez internet?
      ja som si objednal pevný internet, len dodnes som si tú zľavu nevšimol na faktúre ...
      ide o bežnú prax telecomu?
       
    • Od natalia.vranakova
      Dobrý deň,
      mám otázku ohľadne platenia faktúry. Nechcem si zriadiť inkaso a rada by som  si nastavila trvalý príkaz (suma je každý mesiac rovnaká). Variabilný symbol sa ale každý mesiac mení. Je v poriadku ak v trvalom príkaze uvediem kód adresáta ako variabilný symbol?
      Ďakujem za odpoveď.
    • Od jakubva
      Dobry den, prisla mi nova faktura, kde je uvedena zmluvna pokuta. Menil so
       program po dohode s vasim kolegom. Pri podpisovani novej zmluvy mi povedal, ze zmluvnu polutu nebudem
      olatit. Z akeho dovodu je uvede a pokuta na fakture?
       
      dakujem
      jakub Vanek
       
       
    • Od sandra29031987
      Tak toto je pre mňa nonsens. Aby som viac ako mesiac nemohla dostať k internetu a k televízií, ktoré mám zaplatené, ale chcela som ich preklopiť na inú adresu. Žiaľ politika telekomu je taká, že nepojde na nižšiu službu z vyššej aj napriek tomu, že ich technik je drbnutý a nenapísal hneď pri prvej obhliadke, že zriadenie nie je možné z technických dovodov. Takže si pekne platím mesačné faktúry za internet a televíziu, ktorá nejde, lebo nie je pripojená plus nehovorím o tom, koľko platím za faktúru za mobil, keďže všetky dáta, či už telka, internet na dvoch počítačoch, keďže ja mám homeoffice a syn dištančne školu stoja každý deň 3 eurá, aby išli plnou rýchlosťou. **piip** na to, že mám u Vás niekoĺko paušálov a ešte jeden internet a televúziu ale na inej adreses. Kľudne by ste ma nechali zaplatiť zmluvnú pokutu, lebo vy nie ste schopný prejsť na WDSL z optiky, aj keď WDSl tu je a optika nie. Neviete si predstaviť koľko deko vynechalo hodín, lebo nám nestíhali dáta, alebo to vypadávalo, plus ja tiež nemožem normálne robiť.  A keď potrebujem niečo tlačiť a úrepnem sa na tlačiareň tak sa mi všetko odpojí. takže Vážený telekom, toto je absurdné, čo predvádzate a doteraz nemám stále ani net ani telku. Velice pekne Vám ďakujem za Váš proklientský prístup. 
    • Od dubacik36
      Zdravíčko. Poprosila by som vysvetlivky. Vo faktúre mám zase volanú zónu 6. A tiež poslaná jedna SMS . Prvý raz skúsenosti cca začiatkom minulého roka. Nechala som to tak . 3ewri mám nemám....Pozerám .....zóna 6,......Tasmánia, Nový Zéland......Fíha...Orange má zónu 6 tieto krajiny....
      .A teraz, ....minulý mesiac.... Nikam som nevolala a ani SMS som neposielala . Neni som si vedomá a telefon mi to v histórii potvrdil, že nemám žiadne volania ani prijaté hovory ani SMS  do zóny 6.. Nedarí sa mi ani vyGoogliť  zónu 6 Telekom. Prečo a začo vlastne platím??? A čo je vlastne zóna 6????  A zase 3 eura.  Tak ale už je to 6ewri. Tudy cesta  nevede  .
       Ďakujem  vopred  za odpoveď.  Korunka