Dve čísla na jednej faktúre a appka Telekom

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

na mojej faktúre mám 2 telefónne čísla (moje a dospelej dcéry). Obe čísla mám nahodené aj  v mobilnej aplikácii.

Dcéra má na svoje číslo zriadenú službu DSL internetu, na ktorú má samostatnú faktúru.

Keď si však nainštalovala aplikáciu Telekom, nevie si ju aktivovať, systém jej stále vypisuje chybu.

Otázky:

1. čo mám urobiť ja, keď chcem jej číslo vymazať zo svojej appky?

2. ako si má appku spojazdniť ona, aby tam mala jednak prehľad o svojom paušále a jedna o svojej faktúre za DSL?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

takže vy ste vlastníkom dcérinho čísla
ona na defacto vaše číslo si zapísala internet?

 chápem správne? 

aby si pozrela číslo v appke, ktoré je písané na vás, sa musí prihlásiť vašimi údajmi. 

pokiaľ má svoj vlastný internet, musí sa prihlásiť svojimi údajmi.  avšak internet sa tam nahadzuje cez rodné číslo pokiaľ viem, nie cez mobilné číslo. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?
    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?