Otázka

  • 0

Máme záujem o predĺženie služby Televízia, avšak už cez metalickú technológiu Iptv, máme zriadenú službu Internet Vdsl XL, 

Ale neponúka len SAT TV, 

Keby dakto kompetentný na to vedel pozrieť bol by som vďačný. 

o satelitnú službu už nemáme záujem. 

Čislo pevnej linky 047 4334175. 

Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Toto je fórum kde si radia používatelia a nie zákaznícka podpora čiže sa tu nikto na to nepozrie. Treba volať 0800 123 456 alebo písat priamo na podporu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od luckinno
      Zdravim. Mám optiku od telekomu a využívam aj Magio na dvoch televízoroch. Mám to prepojené tak, že z routra, ktorý mám na chodbe mi ide ethernetový kábel do switchu, ktorý je v izbe. A z toho switchu idú dva káble využívane na internet (PS a PC) a dva do magio boxov ako televízia. Všetko funguje ako má, ale stáva sa mi, že raz za 15 minut zamrzne obraz a zvuk asi na 2 sekundy. A ešte častejšie to zamrzne len tak na chvilku asi štvrť sekundy. Switch je TP-Link TL SG105. Viete mi poradiť ako to vyriešiť?  Nápad dať kábel priamo z routra do magio boxu je až krajné riešenie.  To zamrzanie obrazu mi dosť lezie na nervy keď pozerám športy. Mám pocit, že častejšie to robí, ak sú zapnuté oba televízory naraz.
    • Od tavodova
      vazený telekom, neviem ci ste si spravili srandu,alebo ste to mysleli vazne........ze vraj rok mam tv magio go gratis, zadarmo....popraade aj som sa potesila, tak nieco usetrim,pokial som nezapla sluzbu magio go. Cuduj sa svete, ako si vie telekom sravit reklamu na niecom co je bezne dostupne na nete a zadarmo.
      Ziadna stanica predplatena z ich ponuknuteho balika, ak chces, tak si zaplat. Programy ktor beznete pozerate na ktorom kolvek nete ....a to vraj mam ako vernostne za roky co som ich zakazniom. Zacinam realne uvazovat o skonceni ich sluzieb.
      Sluzby volania aj netove cenove zdvihli, ale nic neponukli za navysenie cien.
      Ono je to na Sk taky folklor, zvysit cenu a sluzby nechat v mode ako boli . 
      Vasu sluzbu Magio go si mozte nechat, pokial si chcem nieco pozriet, tak si to pozriem na nete bez Vasej sluzby magio go.
      Mozno ste sa chceli opakovat po inom operatorovi, ktory ponuka sluzbu tv sat na urcity cas gratis...len s rozdielom od Vas, ze ponuka obsirnu siet stanic na rozdiel od Vas.
      Skuste sa zamysliet nad tym, skor ako nieco ponuknete zakaznikovi gratis, co nema ziadnu cenu.
       
      S uvahou ukoncenia sluzieb u Vas ...zakaznicka 
        
    • Od Xbakusj1234
      Dobrý deň,
      vedel by mi prosím niekto pomôcť ako spojazdnim magiobox na tplinku ax23? Telekom krabicu mam v bridge mode, na tplinku nastavene pppoe, internet funguje. Problem nastava ked do routeru pripojim magiobox. Na fore atp som nasiel ze na jednom z portov musim mat nastavenu vlanu pre iptv a tak som ju nastavil pre LAN4. No akykolvek navod na fore.popisuje ine typy tplink routerov a na tom mojom je sekcia IPTV/VLAN podivne spojena dokopy. Je tam na vyber internet vln, iptv vlan, zapnutie igmp proxy atp. Skusal som vlan idcka 2510 aj 2513 ci uz pri iptv vlane alebo internet. Igmp zap vyp, vsetky mozne kombinacie no vysledok rovnaky. Bud nejde internet alebo sa magioboxu nepodarí získať ip adresu. Internet mam VDSL. Poradili by ste mi prosim niekto?
       
      Dakujem
    • Od Stanislav183
      Kedy bude konecne dostupne Magio Go aj v obchode Vidaa pre tv Hisense?
    • Od Kubo95
      dobrý den, chcem sa spýtať prečo mi zrazu nejde magio go na smart tv samsung, predtym fungovalo uplne v pohode aktualne pri prihlaseni vypisie vid obrazok

    • Od laminator
      Dobry den,
      obdrzal som od Vas sms, ze ste sa rozhodli zmenit programovu strukturu zaplatenych programov a jenostranne ste oznamili, ze od 1.2. mi jednoducho nebudete dalej poskytovat stanicu CBS Reality a  Paprika TV.
      Mate na taketo jednostranne oznamenia pravo (prosim o referenciu na bod zmluvy, ktory o tomto pojednava).  Mam pravo pri nespokojnisti s Vasim postupom odstupit od sluzby bez pokuty ? Ja sa predsa rozhodujem pri TV na zaklade TV ponuky a nie na zaklade Vasich internych planov...A Vy si to mozete jednostranne zmenit?
      Ak na to mate pravo, nemali by ste zakaznika o tejto skutocnosti informovat pri predaji so specialnym zdoraznenim, ze si s nim mozete robit co chcete ?
      Samozrejme, poradim sa aj so svojim pravnikom, lebo svet jednostranne vyhodnych zmluv je uz pevne verim za nami.
      Dakujem za odpoved