Nokia 7.2 problém s výpadkom SIM kariet v sieti

Otázka

  • 0

Ahojte,

mám taký prapodivný problém s mojou Nokiou 7.2. Už druhý deň po kúpe sa stalo, že po reštarte už riadne nenabehol. Sim karty sa striedavo pripájali a odpájali v sieti, až vyhodilo chybu a telefón si vyžiadal factory reset. Po takomto resete ide telefón deň a potom znova čierna obrazovka a factory reset. Robí to s jednou, aj dvoma sim kartami. Telefón bol už 4x v servise, ale vždy mi ho po mesiaci vrátili, že mu nič nie je. Tak som to následne riešil priamo s Nokiou. Tí sa mi snažili cez mail pomôcť, zistili sme, že na telefóne treba resetovať nastavenie siete a potom zase deň funguje. Tak mi poradili vypísať reklamáciu cez ich stránku a mám im ho poslať. Tak sa aj stalo. O 4 dni mi odpísali, že vymenili základnú dosku a posielajú späť. Po  prvom dni používania ma skoro uj..lo na mesiac. Čierna obrazovka s požiadavkou na factory reset. Myslíte, že to môže byť sim kartami, alebo čím? Už som naozaj zúfalý. Mobil je na IČO, takže mi peniaze nevrátia späť.
Vďaka za názory.
Jano

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Otootik1307
      Obnovenie telefónneho cisla
    • Od Eva_Nagy
      ako vybavim eSim zo zahranicia, ked mi nefunguje nanoSim
    • Od jozefmatusovic
      Je možné získať twin sim kartu k predplatenke?
    • Od peto_6
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, kedy bude dostupná optická sieť v Slovenskej Ľupči? Pretože myslím, že je to dosť veľká obec navyše vo veľkej blízkosti krajského mesta Banskej Bystrice na to, aby sa sem dal poriadny internet. Za odpoveď vopred ďakujem! 
    • Od grito35156
      Dobrý je plánovaná výstavba optického internetu v Liptovských Sliačoch? Konkterne na ulici Jozefa Hanulu?
    • Od linkinka
      Dobry den, preniesla som cislo k vam - O2 ma samozrejme vyradilo, no SIMku mi mobil neberie.po zadani PIN ma ziada zadat PUK, samozrejme vsetko zadavam tak ako mam, no kartu mi stale ukazuje ako ZAMKNUTA SIM
      Zmluva podpisana pred tyzdnom, preco mi to nefunguje? 

      Do 4 dní po podpísaní dokumentov bude na novej Telekom SIM karte aktivované vaše pôvodné číslo, ktoré môžete ihneď začať používať.