Meno a heslo na PPPoE

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa opytat kde dostanem meno a heslo na pripojenie cez PPPoE.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj, v minulosti bolo uvadzane v zmluve, popozeraj to tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den, chcem sa opytat kde dostanem meno a heslo na pripojenie cez PPPoE.

malo by ti prist v SMS alebo zmluva

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od denoo9
      Je možné že vzniká nejaký ruch na linke kvôli tomu že mám dva káble napojené na jednej linke? Z toho jeden je zrolovany a nepouživany... všimol som si že to je napojene aj naň asi technik  nejak to prepojil spolu.. Môže to niekto čeknúť či to ma vplyv na rychlost linky?
      Nechápem tomu...
       



    • Od marcelmrc1
      Ahojte,
      Mám zaujímavý problém. Mám VDSL XL program už vyše roka, nakoľko vedľa na ulici Telekom vybudoval MSAN. Profil linky som mal dobrý, teda SNR sa pohybovalo okolo 7-8 dB, viď obr:

      Teraz zrazu pár týždňov som si všimol, že síce profil linky je nastavený síce na 91 Mbit , ale SNR sa mi pohybuje okolo 2 dB, resp. aj 0,6db kde dosiahnuteľná rýchlosť je 86 Mbit, to znamená, že by to ani nemalo vôbec fungovať  a linka by mala okamžite padnúť, no linka vôbec nepadá a drží spojenie. Keď reštartnem router  SNR je znova okolo 7 - 8 dB ale za pár hodín padne na 1 - 2 dB. Reklamoval som to aj na Telekome, technik niečo urobil na ústredni, linka sa pár krát reštartla, ale o pár hodín znova SNR 0,7 dB. Ako je môžné že linka nepadne??? Nemôže byť chybný router??  Či opäť volať na Telekom?

       
    • Od Olink0
      Čaute no mám problém s mojim internetom mám zapojených viac wifi routrov medzi sebou a tak mám internet v celom dome ..všetko fungovalo ako má ale po cca pol roku mi zrazu z ničoho nic na ostatných routroch prestal ísť internet ..internet ide len v hlavnom od Tcomu v ostatných nie...tak som z toho nervózny nepomohlo mi ani vymeniť routre medzi sebou ,pred nedávnom som predlžoval viazanosť a navyšoval si rýchlosť internetu nemôže byť problém v Tom?že by sa ten Tcom router dáko zle aktualizoval?
    • Od s.polak
      Zdravíčko!
      Chcel by som sa spýtať ako obyčajne prebieha pripájanie rodinných domov na optiku.
      V januári 2019 som vypĺňal  a posielal súhlas s vybudovaním FTTH (nech to znamená čokoľvek)  Telekomu ohľadne budúcej prípojky na optiku. Tam som zaškrtol, ze chcem optiku až do domu a poslal na uvedenú adresu. Tento týždeň dokončili výkopové prace v našej ulici (Záhradnícka) vo Veľkom Meder-i, položili káble a všetko "pekne" prikryli. Nad kvalitou prace, zanechanými odpadkami a pod. sa pozastavovať teraz nebudem...
      Pod našou branou teraz leží asi 2 metre dlhy, oranžový, nie príliš ohybný kábel, so zalepeným koncom čiernou izolačnou páskou. Pes to zatiaľ obchádza, ale je len otázka času, kedy bude mat svoj horši deň a začne to rozhrýzať. Od Telekomu a ani od firmy, ktorá ťahala káble nebol u nás nikto, nič sa nepýtali - neprebehla žiadna komunikácia. Proste tam ten kábel len natiahli, podsunuli popod bránu "a je to!"
      Zaujíma ma preto, čo s tým teraz? Trápia ma otázky typu:
      Ako sa dozviem, že služba bola v našej ulici spustená a teda viem si ju objednať namiesto aktuálneho LTE internetu vzduchom od Telekomu? Predpokladám, že ten kábel len tak nezačne jedného dňa svietiť, že nie?   Prečo mi kábel trčí pod branou a nepotiahli ho do domu tak,  ako som žiadal v januári 2019 v "súhlase..."? Slečna na zákazníckej linke mi len pred 2 týždňami tvrdila, že moju adresu nevidí v Systéme, čiže optika tam URČITE nebude ešte minimálne 3 mesiace. To isté tvrdili známemu o dve ulice ďalej, pričom si službu vedel objednať online len o týždeň neskôr.  Kábel mu tam tiež trčal niekoľko týždňov. Tak ako to je? Mapa pokrytia tiež nič nerieši, lebo online sa dá objednať 600mbit optika na adresu, ktorá nie je na mape pokrytia a naopak tam, kde podla mapy by mala byt optika, tam sa objednať nedá.  Ani adresa, kde známy tú optiku už má skoro dva mesiace, nie je na mape pokrytia optikou. Je to trošku chaotické... Za odpoveď a pomoc vám všetkým vopred ďakujem!
       
       
    • Od martin06
      Ahojte.Mame Magio internet L 40 /5,ale ten router zakladny ma slaby dosah.Myslite,ze by pomohol ten premiovy?A kolko vlastne stoji?Dakujem
    • Od app_ttl
      Dobrý deň, je tu niekto zo supportu kto môže preverit či sa planuje a v akom stave je, optika v obci Skalité?
      Momentálne využívam Magio internet vzduchom XL, rýchlosť pripojenia je závislá aj na počasí a iných veciach(žiaľ niekedy sa 
      dostanem na rýchlosť 3-4 mb/s čo je katastrofálne).
      Dsl linka je preťažená (mal som pár rokov).
      Ďakujem s pozdravom Tomáš.