Dostupnosť Xiaomi MI 10T Pro EXTRA

Otázka

  • 1

Zdravím , zaujímalo by ma kedy bude opäť v ponuke mobil Xiaomi mi 10T Pro extra , vzhľadom na nedostatok zásob , mnohí sme sa nedostali ani k prvej akcii s vysávačom a teraz ani k samotným telefónom . Ešte by ma určite potešila informácia či bude ešte nejaká vianočná akcia s vysávačom nakoľko to určite mnohí zákaznici očakávajú .

Ďakujem za odpoveď a prajem Pekný deň .

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Toto by zaujimalo aj mna. Idem si brat novy pausal s telefonom a cakam prave na Xiaomi Mi10T Pro ktory je skoro stale nedostupny.
Ak by sa zopakovala akcia s vysavacom tak by to bola parada. 
Takze @TELEKOM @Lucka potesite nas? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež čakám, aké budú ceny. Veľmi kvalitný telefón s najnovším Snapdragon procesorom. Dobrá voľba, ale je len verzia 10T a 10T Pro. Oba majú Snapdragon 865 s podporou siete 5G

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od MiciTN
      Všimol som si, že Telekom opäť po prestávke zaradil (pred Vianocami)  medzi  ponúkané mobily aj značku OnePlus konkrétne model OnePlus 8T.  Na začiatku roka 2020 bola nižšie uvedená informácia, po ktorej som už nedúfal, že tieto super mobily budete ponúkať.
      „Zaradenie OnePlus súvisí s našou snahou priebežne zaraďovať aj nové značky. Vyskúšali sme si predaj OnePlus modelov a vypredali sme všetky zásoby, čo nás potešilo – predaj bol dobrý, hoci sa modely nedostali do TOP10 či TOP20 rebríčka,“ uviedol k téme pre Živé.sk hovorca Telekom Michal Korec. „Momentálne nezaraďujeme iný model tejto značky, ale nevylučujeme ani zaradenie v budúcnosti. Aktuálne sa sústredíme skôr na iných nováčikov ako práve Xiaomi,“ dodal Korec.
      Plánuje Telekom v tomto pokračovať a hlavne ponúknúť aj vlajkovú ľod  ako bude   OnePlus 9 PRO?
       
    • Od Lenartova
      Dobrý deň 
      Chcem sa informovať prečo mi po vyplnení dotazníka Deezer bolo odpísanie že nemám nárok na túto službu na 60 dní zadarmo. Mám zato že spĺňame všetky podmienky. Číslo adresáta 2476093901. Žiadam o aktiváciu služby. Ďakujem Lenartova
       
    • Od stevocz
      Preco telekom zmenil typ TV vo vianocnej akcii? predtym daval samsung ue50tu8072 a teraz namiesto nej dava ue50tu7172. Davaju ju za rovnaku cenu ale pritom je o radu nizsia a slabsia. A najlespie ak niekto nepozrie energeticky stitok na fotke ani nevie ze ju vymenili.
    • Od DavidB137
      Živé.sk informovalo, že Slovak Telekom a Orange sa dohodli na spolupráci pri zdieľaní optiky: https://zive.aktuality.sk/clanok/149909/orange-potvrdil-ze-bude-s-telekomom-zdielat-optiku/. (Doteraz využíval iba Orange siete Telekomu, teraz to bude aj naopak.)
      Vyzerá to zaujímavo. Ešte som zvedavý na cenník, rýchlostné profily (vrátane firemných) a prípadné (snáď žiadne) obmedzenia. A taktiež by mohla byť dobrá otázka, aký bude postup v prípade, že aktuálne je v bytovke optika od Orange-u a Telekom plánoval dobudovať svoju v apríli 2021. Bude sa to vôbec dobudovávať? A ak áno, čo by bolo so zákazníkmi Telekomu, ktorí si dajú Magio cez Orange optiku po dostavbe vlastnej (Telekomáckej) optiky? Boli by neskôr títo zákazníci migrovaní na optiku od Telekomu?
      Ak máte niekto k tomuto viac informácií, poučte ma   Keďže ide zatiaľ o značne interné záležitosti, veľa overených informácií neočakávam, a preto môže toto vlákno slúžiť aj na diskusiu o tejto téme.