dobitie kreditu bez info

Otázka

  • 0

Dobrý,

už druhýkrát za posledný mesiac sa pokúšam dobiť si 5€ kreditu cez aplikáciu. Vložím údaje o karte, príde mi aj potvrdzovací SMS kód od banky, ktorý zadám a potvrdím platbu. Nevypisuje žiadnu chybu, všetko úspešné, autorizované, no žiadny kredit mi nie je pripísaný, dokonca ani banka peniaze neodošle (nevidím to ani v čakajúcich platbách banky). Naopak cez web je dobitie úspešné a rýchle, no najmenej sa dá dobiť až 7€, čo mi nevyhovuje. Čo sa deje s aplikáciou?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

vyzerá to tak, že platobná karta sa overí u vydavateľa (alebo teda v banke) ale nedôjde ku korektnému zúčtovaniu finančných prostriedkov.

Ak máte aktuálnu verziu aplikácie a problém pretrváva, s týmto by som sa obrátil priamo na Telekom, keďže toto je verejné fórum a my takéto problémy promptne riešiť nevieme. 

Zasielam preto link na kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=3360&subCategoryId=3360

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od harvanka
      Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
      Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
      - ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
      - nie je nájdený žiaden produkt
      Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
      0140-0019
      "Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
      - Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
       
    • Od Helter
      Zdravim,
      chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
    • Od dottrade
      Pozdravujem, 
      ako mám prosím aktivovať Easy kartu keď som mimo SR ? Konkrétne Indonézia. 
       
      Ďakujem
    • Od jozefmatusovic
      Je možné vratiť sa z predplatenky k easy?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?