easy - prenos čísla inde

Otázka

  • 0

Dobrý,

nominálny kredit na Easy karte mám nulový, je tam nejaký zvyšný nízky bonusový... Chcem si preniesť číslo k inému operátorovi, čo by malo byť cez SMS bezplatné (niekde som nenašla, že by za to bol účtovaný nejaký poplatok z kreditu), no SMS sa neodošle a vypíše mi kód chyby 38. Aký je problém? Dobíjať si ďalší kredit na Easy karte ideálne nechcem, rada by som toto číslo už preniesla.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Funguje to pomocou SMS - tak je písané u operátora, ku ktorému chcem číslo preniesť podľa presného návodu. Od nich som taktiež dostala informáciu, že oni číslo preniesť dodatočne nevedia (dodatočne preto, lebo pri kupovaní novej karty u druhého operátora som číslo preniesť chcela, ale zamietli mi, lebo v Telekome nebolo písané na mňa - to som zmenila a už je moje). Jediný spôsob je cez SMS z čísla starého operátora - teda Telekomu :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, kód chyby 38 bude najskôr upozorňovať na chybu v mobile. Ak máte zostatok bonusového kreditu vyšší ako cena SMS (tých 6 centov), malo by to fungovať. Vyskúšajte keď tak vložiť SIM do iného mobilu (ak máte možnosť), a odošlite SMS znovu. Ak by aj tak nepomohlo, skúste sa cez chat na telekom.sk spojiť s technickou podporou, aby Vám skontrolovali nastavenia, či náhodou nie je na karte niečo zablokované.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň, kód chyby 38 bude najskôr upozorňovať na chybu v mobile. Ak máte zostatok bonusového kreditu vyšší ako cena SMS (tých 6 centov), malo by to fungovať. Vyskúšajte keď tak vložiť SIM do iného mobilu (ak máte možnosť), a odošlite SMS znovu. Ak by aj tak nepomohlo, skúste sa cez chat na telekom.sk spojiť s technickou podporou, aby Vám skontrolovali nastavenia, či náhodou nie je na karte niečo zablokované.

 

Online podporu som už skúšala - len si ma pinkali ku novému operátorovi riešiť spoplatnenie tejto sms sem a tam, reálne mi nikto nič neporadil, nevysvetlil, už vôbec nie k číslu tej chyby, ktorú som im poslala... Skúsim im napísať o tú kontrolu stavu karty - telefonovať mi totiž ešte včera šlo, aj sa mi iní dovolali. Riešim to už x hodín...

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Online podporu som už skúšala - len si ma pinkali ku novému operátorovi riešiť spoplatnenie tejto sms sem a tam, reálne mi nikto nič neporadil, nevysvetlil, už vôbec nie k číslu tej chyby, ktorú som im poslala... Skúsim im napísať o tú kontrolu stavu karty - telefonovať mi totiž ešte včera šlo, aj sa mi iní dovolali. Riešim to už x hodín...

Ďakujem.

Vyskúšajte, lebo kredit máte, hoci bonusový, ten na klasickú SMS stačí, ste predpokladám v dostatočnom pokrytí, telefonovanie funguje. Iné by to bolo ak by Vám prišla chyba 38 v spätnej SMS od nového operátora, ale ak som správne pochopil, chybu zobrazuje mobil pred odoslaním správy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Vyskúšajte, lebo kredit máte, hoci bonusový, ten na klasickú SMS stačí, ste predpokladám v dostatočnom pokrytí, telefonovanie funguje. Iné by to bolo ak by Vám prišla chyba 38 v spätnej SMS od nového operátora, ale ak som správne pochopil, chybu zobrazuje mobil pred odoslaním správy. 

Áno áno, správu mi na základe tejto chyby ani len neodošle.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Áno áno, správu mi na základe tejto chyby ani len neodošle.

ešte mi napadlo zmeniť v nastaveniach režim siete na Iba 2G, prípadne skontrolovať či je SMS centrum správ nastavené správne na +421903333000. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ešte mi napadlo zmeniť v nastaveniach režim siete na Iba 2G, prípadne skontrolovať či je SMS centrum správ nastavené správne na +421903333000. 

Nakoniec to bolo tým číslom SMS centra, avšak správu mi odoslalo až po preložení SIMky do telefónu s Androidom 5 :D Absolútne nechápem, prečo to na Android 10 nefungovalo, alebo teda všeobecne na tom telefóne, kt. som sa predtým snažila na odoslanie SMS použiť. Každopádne, problém vyriešený. Snáď sa nevyskytne pri novom operátorovi, ak bola chyba nakoniec predsa len v mobile...

Ďakujem krásne za radu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

za prenos čísla ku inému operátorovi nie je poplatok. 

nefunguje to formou SMS

musíš zadať u operátora ku ktorému prenášaš číslo požiadavku o jeho prenos a ony to vybaví za teba-.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Martin Mrmus
      Zdravím. To tak funguje, že keď mám predplatenku, som v Magente, niekto mi daruje dáta a ja si aktivujem dátový balíček (isiel som do CZ a potreboval som dáta), tak sa mi tie darované dáta uplne zrušia a neobnovia sa (zostatok čo bol pred aktiváciou plateného balíčka) ani po dočerpaní zakúpeného balíčka?
      Normálne sa čudujem, že som tam mal cez 10 giga a tie si len-tak zmizli...
    • Od buryzon
      Dobry den prajem.
      Hladam niekoho kto ma pausal od telekomu T NEKONECNO MAX a uzavrel by somnou dohodu. V skratke sa jedna o to ze by ste mi zazdielali datovu sim kartu z tohto pausalu a ja by som vam mesacne platil.
      Vysvetlenie: mate tento pausal ktory stoji 70 eur mesacne a vezmete si k nemu datovu sim kartu ktora je s tymto pausalom prepojena, tato karta stoji mesacne 6 eur. Na tejto karte nejde vyuzivat nic ine ako data. Tuto kartu by ste mi poslali a ja by som vam mesacne platil 30 eur, to znamena ze namiesto 76 eur budete platit 46 eur, vy budete mat nekonecny pausal za nizsiu cenu a ja budem mat internet.
      Dovod preco to riesim je ten ze na mieste kde byvam nieje mozne mat kablove internetove pripojenie a jediny operator ktory tu ma dobry 4G signal je TELEKOM.
      Prosim, ak toto citate a mate tento pausal, popripade ak niekoho takeho poznate a ste ochotny mi pomoct, nevahajte sa mi ozvat.
      Mam 28 a som na voziku uz 11 rokov, internet potrebujem a preto je nulova pravdepodobnost ze by som vas oklamal, popripade neplatil.
    • Od petofefe
      Dobrý deň,
      Skúšali ste niekto eSIM na telefóne mimo zoznamu podporovaných Telekomom? Mám Google pixel 3XL, telefón podporuje eSIM, len neviem či to bude fungovať, nakoľko ho Telekom nemá zatiaľ v podporovaných zariadeniach.
       
      Ďakujem
    • Od Simonsliz
      Prečo nemám na novej sim karte žiadny signál ani sieť operátora nemám a dnes som ju kúpil som karta sa volá predplatenka s telekomu ale stále mi nejde
    • Od Vavrin
      Aký je rozdiel medzi predplatenkou a easy
    • Od Marian Relovsky
      Kedy už konečne spustite službu VOLTE PRE KREDIT a ostatných programov kde ta služba nejde z technických pričiň konkurencia s tým nemá problém?