Mobil cez 70dni v oprave u pojdeto...

Otázka

  • 0

Dobrý deň, prosím Vás už viac ako 70dní mám na pobočke v Trenčíne v Laugariciu v mimozarucnej oprave poistené zariadenie...

PSom tím dosť znepokojený a vlastne veľmi nespokojný s vybavením požiadavky v servise... Mimo toho že mi už záložný mobil nestačil a musel som si kúpiť nové zariadenie, obávam sa že než mi bude zariadenie vrátené opravené zbytočne klesla predĺženou dobou vybavenia požiadavky jeho cena...

Prakticky už o zariadenie nemám ani záujem a najradšej by som odstúpil od jeho kúpnej zmluvy v rámci paušálu ak by to bolo možné... 

Bude mi táto predĺžená doba čakania nejako kompenzovaná? 

Ak by som volil znova dám si zariadenie opraviť mimo telekomu v autorizovanom servise... A nasledne si nárokujem poistné plnenie... 

S pozdravom fpolesensky@gmail.com

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Doba na záručnú opravu je 30 dní a potom môžeš od zmluvy odstúpiť. Dôvod prečo trvá  mimozarucna oprava viac ako 70 dní si sa mal spýtať tam kde ti to opravujú . Predĺžená oprava môže byť len so súhlasom majiteľa aparátu. 

Ale už názov mimozarucna oprava ti najskôr nedáva nárok na ukončenie platnej zmluvy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od bobacka
      Dobrý deň konci mi program a sľúbila mi zamestnankyňa ze mi zavolá ponuku, doteraz sa vsak neozvala. Rada by som pokračovala v tom istom programe co mám ajzatu istú cenu. Ďakujem s pozdravom Bobenicova 
    • Od koki818
      Ahojte,
       
      Toto bude skor informativne ako otazka. Koncil mi pausal tak som sa po prezreti ponuk ostatnzch operatorov rozhodol preniest cislo. Platil som v telekom nejakzch 58 eur za nekonecno HD + telefon Samsung galaxy s22 +. S telekomom som bol nejakych 10-12 rokov a vzdy sa s nimi dalo pri konci viazanosti dohodnut na akom takom dorovnani ponuky konkurencie. Nie vsak tentokrat pani z retencneho mi zavolala ze mi nevedia poskytnut ziadnu zlavu a rozlucila sa so mnou. Som z tohto pristupu celkom sklamany kedze som bol s operatorom vacsinu casu spokojny ale nie som blbec aby som o 18 eur preplacal pausal len zato, ze mi je telekom ako firma sympaticka.
      Ake ste mali vy skusenosti s retencnymi v poslednej dobe?
    • Od Marcel
      Telekom od 01.05.2022 prinesie vynovené paušály. https://zive.aktuality.sk/clanok/B7rGY89/vynovene-pausaly-od-telekomu-budu-drahsie-dostanu-viac-dat-a-dva-dalsie-budu-neobmedzene/
    • Od Jozef_Rudy
      Dobrý deň bol by problem so splnomocnenim s podpisom zmluvy a prebranim zasielok resp noveho zariadenia? aj ked tam bude cierne na bielom citujem " a vratane preberania zasielok  od kurierskych spolocnosti( zmluvy a nove zariadenia pod tym sa mysli napr mobil)"  

    • Od Pavol66
      Perce nemá signál keď je nová sim karta ani volať nemozem
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.