- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Otázka
2 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobrý deň, prosím Vás už viac ako 70dní mám na pobočke v Trenčíne v Laugariciu v mimozarucnej oprave poistené zariadenie...
PSom tím dosť znepokojený a vlastne veľmi nespokojný s vybavením požiadavky v servise... Mimo toho že mi už záložný mobil nestačil a musel som si kúpiť nové zariadenie, obávam sa že než mi bude zariadenie vrátené opravené zbytočne klesla predĺženou dobou vybavenia požiadavky jeho cena...
Prakticky už o zariadenie nemám ani záujem a najradšej by som odstúpil od jeho kúpnej zmluvy v rámci paušálu ak by to bolo možné...
Bude mi táto predĺžená doba čakania nejako kompenzovaná?
Ak by som volil znova dám si zariadenie opraviť mimo telekomu v autorizovanom servise... A nasledne si nárokujem poistné plnenie...
S pozdravom fpolesensky@gmail.com
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach