vybavovanie objednávok

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Mňa by zaujímalo ako telekom rieši postupnosť vybavovania objednávok.Dnes náhodou som sa stretol s tým,že keď som si riešil vybavovanie magio tv tak pani čo mi volala kvôli overovaniu údajov spomenula,že vidí aj moju objednávku na predlženiu paušálu.Objednávka,že ale ešte neodišla lebo telefón už nemajú na sklade(xiaomi mi 10 t pro extra) a čakajú na doskladnenie.Celkom ma to zarazilo,pretože telefón som si objednal 6.11.2020 ráno o 02:53 čo bol prvý deň predaja a keďže som mal nočnú zmenu tak som "lustroval"stránky telekomu a tento telefón tam bol možno pár minút(ak nie sekúnd).Áno,po tomto telefóne som šiel cielene.Možno sa našiel niekto rýchlejší ale trúfam si povedať,že som musel byť určite jeden z prvých...Že si počkám mi až tak nevadí,ale keď vidím že tento telefón už ani nie je v ponuke ma až tak neteší.

Preto sa chcem spýtať v akom poradí sa vybavujú objednávky,alebo prečo keď som musel byť jeden z prvých čo si telefón objednali upredností telekom iných.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Skôr si myslím, že ten telefón ani nikdy nebol naskladnený a preto tvoja objednávka ani nemohla byt vybavená. Nateraz tam ten telefón ani nie je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skôr si myslím, že ten telefón ani nikdy nebol naskladnený a preto tvoja objednávka ani nemohla byt vybavená. Nateraz tam ten telefón ani nie je.

Ja som pochopil pani tak,že niektoré objednávky už odišli a keďže teraz nie sú ,musím čakať.Ešte sa ma spýtala či nechcem iný telefón:|

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar