Ukončenie viazanosti

Otázka

  • 0

Dobré ráno, prosím Vás ak chcem ukončiť po 2 rokoch viazanosť ale bývam v zahraničí stačí ak pošlem sestru s overeným splnomocnenim na predajňu? A ak áno tak kedy najskôr to môžem vybaviť ak mi končí paušál v januári? Ďakujem pekne

Jana

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobré ráno, prosím Vás ak chcem ukončiť po 2 rokoch viazanosť ale bývam v zahraničí stačí ak pošlem sestru s overeným splnomocnenim na predajňu? A ak áno tak kedy najskôr to môžem vybaviť ak mi končí paušál v januári? Ďakujem pekne

Jana

no.... ak sa bavíme o viazanosti pevných služieb, tak to stačí ak pošleš list  https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

odoslať list sa dá aj teraz s tým, že vypovedáš zmluvu deň po skončení viazanosti ktorú máš. 

pokiaľ sa bavíme o paušále, tak tam je veľa možností. plánuješ využívaš ďalej služby telekomu, teda prechádzaš s paušálu na predplatenku ale pod.  a alebo plánuješ zrušiť služby telekomu ako operátora? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď.  Áno je to zrušenie paušálu ale plánujem si nechať číslo a prejsť na predplatenku alebo teda kredit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

https://forum.telekom.sk/topic/21998-prechod-z-ano-na-easy/

easy je stará forma kreditnej karty, teraz je to predplatenka, ale princíp je rovnaký 
takisto mesačná výpovedná lehota. to je ale minimum. 
Takže ak by ste to vypísali aj teraz s výpovedným dátumom až januárovým (na to pozor) 

overené splnomocnenie na tento účel by malo stačiť. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcela by som sa ešte opýtať na jednu vec ak môžem. Ak by som chcela hneď aj prehodiť zmluvu na moju sestru, dalo by sa aj to listom aby som nemusela chodiť na Slovensko?a dá sa to v jednom liste spolu s tou žiadosťou o zmenu? 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no muselo by to byť spomenuté  v tom splnomocnení. tam píšete na čo je určené. 

na prepis čísla na inú osobu aby sa zmenil majiteľ . 

splnomocnenie (overené), a myslím, že telekom vyžaduje ako fotok´opiu Vášho občanského (nie som si istý) ale pri klasickom prepise sú prítomní obaja (aj starý aj nový vlastník) a obaja sa musia preukázať občianskými. 

keď už bude majiteľkou ona, tak si to môže zmeniť podľa seba. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej