Vypadávanie internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

vypadáva mi Magio internet, dosť často, u mňa sa to prejavuje aj na TV - zamrzne obraz, nefunguje internet na nijakom zariadení, kontrolka na routeri svieti na červeno.  Volala som technickú linku pomoci, niečo digitálne preverili, nič sa nezmenilo. Bolo mi povedané, že ho mám premiestniť. Celý čas, čo ho máme, je na tom istom fungujúcom mieste. Ďalšiu nápravu môžu vraj urobiť technici, ale za poplatok. Myslíte to vážne, za toľké roky platieb mám Vašu poruchu, jej odstránenie, platiť ja?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

napíšte prosím cez stránku telekom.sk/nefungujemi na online chat, tam sa spustí automatická diagnostika služieb, ktorá v prípade, že niečo so zariadením je, automaticky zaregistruje poruchu, prípadne Vás presunie na technika, ktorý vykoná analýzu pripojenia a posúdi, či je chyba na strane Telekomu, alebo na Vašej strane. Nemyslím si, že porucha by bola predmetom spoplatneného výjazdu technika. Treba sa preto ešte raz obrátiť na technickú podporu a žiadať nápravu.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skús sem dať screen parametrov linky s routra. 

Bohužiaľ, nezdá sa mi to bezpečné pre nás zverejniť takúto fotku. Najskôr mi poraďte, ako si na ňom dokážem zmeniť heslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niekoľkokrát som volala na technickú podporu, vždy ma odsprevadzala robotka Olívia, automatická niekoľkonásobná kontrola. Záver bol, že si mám premiestniť router. Je to hlúposť, prosím už mi nikto nedávajte radu, že mám volať technickú podporu. Nezabudnite, že ešte stále je dištancne vzdelávanie, potrebujem internet rýchlo. Aktuálne zas funguje....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chcú od teba toto čo je uvedené tu v prvom príspevku. https://forum.telekom.sk/topic/22435-speedport-znizenie-profilu-linky/

sú to parametre linky, podľa ktorých niektorí vedia, koľko dokáže kábel, na ktorom je tvoj internet zvládnuť, či nastavenia sú na hrane, je to dobre nastavené, máš nejakú rezervu, alebo je to nastavené naprd a preto to padá. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Niekoľkokrát som volala na technickú podporu, vždy ma odsprevadzala robotka Olívia, automatická niekoľkonásobná kontrola. Záver bol, že si mám premiestniť router. Je to hlúposť, prosím už mi nikto nedávajte radu, že mám volať technickú podporu. Nezabudnite, že ešte stále je dištancne vzdelávanie, potrebujem internet rýchlo. Aktuálne zas funguje....

Ak napíšeš aký máš router ZTE II , alebo Speedport+, môžeme ti dať návod ako dané parametre zobraziš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miriamka2
      Dobrý deň, 
      Rada by som mala: rychlejsi internet - 1000/200 Mb/s.  Avšak router, ktorý aktuálne mám doma má ovela nižšiu rýchlosť (priepustnosť). 
      Má význam teda význam si objednávať takýto internet? Alebo radšej zabezpečiť iný router? 
      Dakujem.
    • Od Tobias234
      Dobry den mam problem s internetom konkretne magio internet vzduchom posledny tyzden internet je strasne pomaly na speedteste mam max 0.5mbps download a upload,videa musim pozerat v najhorsej kvalite aj twitch streamy, skusam stale aj restartovat router ,data nemam precerpane prosim o riesenie.
    • Od Patrik717
      Zdravím chcel by som sa opýtať na optiku v Malinove. Kedy bude zriadena? Priadne ci uz tam je? Jedna sa o cast Tri vody IV. Podľa rozhodnutia (https://www.mostpribratislave.sk/data/advertisement/mostpribratislave/156570/53614_malinovo_vv_rozhodnutie_o_umiestneni_stavby_ins_ftth.pdf) sa maju alebo boli vybudovane aj na parcelach danej lokality. Viete mi dat viac info, pripadne kedy to bude zrealizovane? Vela majitelov tam hlada spolahliveho operatora aj s internetom+televizia. 
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.