• ×   Vložil si obsah s formátovaním.   Odstrániť formátovanie

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Marcel
      Telekom od zajtra spúšťa:
      Nekonečné dáta pre leto 2021: Telekom motivuje zákazníkov, aby objavovali aj menej známe miesta Slovenska
      https://www.telekom.sk/info/press-centrum/tlacove-spravy/-/releases/nekonecne-data-pre-leto-2021-telekom-motivuje-zakaznikov-aby-objavovali-aj-menej-zname-miesta-slovenska/1476793
       
      Ako to bude s roamingom v EU? Od dnes som v roamingu mimo SK.
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od Brainwash
      Dobrý deň, kedy bude nová akcia 2mobili za cenu jedného paušála ako bola vianočná akcia 2020. Akosi som to prepasol...
      Bude v blízkej budúcnosti nejaká nova Xperia...? 
      Vďaka za odpovede... 
    • Od 165442149
      Dobrý deň, dňa 20.1.2021,mi zavolala pani v Telekomu, či nemám záujem o predĺženie zmluvy, ktorá mi končila koncom minulého roka, na moju otázku o akciách mi pani ponúkla TV prijímač +mobil za 4 centy, keď som s tým súhlasil a opýtal som sa či môžem objednať cez Web, tak mi pani povedala, že už neexistuje zľava objednávania cez web, tak som súhlasil a kuriér mi zariadenia doviezol, keď som si včera  dňa 30.1.2021 pozrel  stránku ponuky, uvažoval som nad tým, že mám všetky služby v Telekom a pridať aj mobilné služby, tam som sa dočítal, že zľavy cez web fungujú tak ako aj pred 2 rokmi, keď som si predlžoval zmluvu a zľavu som mal odpočítanu vo faktúre, mám pocit, že som bol oklamaný pani, ktorá mi službu ponúkla, dá sa tento stav napraviť, v prípade, že si doplním službu. Ďakujem Rapavý. 
    • Od daniel.dikacz
      Plati "Vernostná zľava" i po konci Vianocnej akcie(do 31.1.2021), na predlzenie paul.?
    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem