Otázka: PC platforma Môj Telekom

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

dnes som si na zákazníckej linke menil doručovaciu e-mailovú adresu na zasielanie Faktúr za služby. ( týmto ďakujem Telekomu za príjemné menenie mojich doručovacích adries pre dodávateľov iných služieb a kontaktov na svojich partnerov , ktoré realizujem už 2. deň!!!!! ), pri tejto príležitosti ma slečna na linke informovala že od 1.12.2020 sa ruší  aj PC platforma pre vstup do Môj telekom a bude možné sa prihlasovať len cez stiahnutú aplikáciu pre mobilnú platformu v smart telefónoch !

 

Je to pravda?  Ak áno je to škandál a budem to medializovať , pretože ma niekto núti do kúpy niečoho čo nepotrebujem!   

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @manojakub

asi ste sa s operátorom na linke nerozumeli :) čo nás samozrejme mrzí a ospravedlňujeme sa za to. Môj Telekom sa neruší, ak by došlo k zrušeniu alebo  k akejkoľvek zmene, budeme o tom informovať aj na fóre.  Ruší sa elektronická pošta (t.j. emailové adresy, ktoré boli naviazané na spoločnosť Zoznam), viac informácií nájdete tu https://www.telekom.sk/wiki/internet/zmeny-v-pristupe-do-elektronickej-posty 

Verím preto, že aj naďalej budete naším verným zákazníkom ;)  

prajem príjemný deň

Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

celkom nerozumiem do čoho ťa telekom núti si kúpiť, čo nepotrebuješ, jaksi mi to z textu nevyplýva. 

vyplýva mi len, to že telekom ťa núti do využívania niečoho čo nechceš, neplánuješ a dosť pravdepodobne ani poriadne nebudeš. 

ale áno , všetkým dôchodcom, ktorí využívajú služby od telekomu spravia riadny škrt cez rozpočet, ako mojej babke, ktorá web zvládne, ale smartfón nie, tak keď si nebude môcť kontrolovať veci, zrejme aj ona odíde, keďže sa ku tomu ani len nedostane.  a počítač čo má 20 rokov, ktorý používa zrejme neutiahne android emulátor, aby si stiahla appku do pc.  ale áno ďalší geniálny krok zo strany telekomu. 

k tomu keď si spomeniem, aký neskutočný náročný pôrod to bol zaradiť svoje služby do tej appky.... ktorú som už pol roka ani neotvoril... 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Z textu jasne vyplýva o čo ide!  doteraz využívam pre prístup na Môj Telekom PC platformu a prístup cez WEB. Dnes som bol telefonicky na zákazníckom centre informovaný , že od 1.12.2020 bude táto platforma zrušená a bude možné na Môj Telekom možné pristupovať len cez mobilnú aplikáciu a smart telefón!  Čiže ak budem chcieť službu využívať ďalej ( čo samozrejme chcem, lebo tam môžem kontrolovať spätne FA a moje služby)  núti ma Telekom ku kúpe smart mobilného telefónu , ktorý nechcem, nepotrebujem!!   Už viac polopate to neviem vysvetliť.  Nikde som nepísal že SLUŽBU NECHCEM využívať!  Len ak ju budem chcieť  využívať núti ma Telekom kúpiť si nejaký Smartfon alebo Ipad , ktorý nechcem a nepotrebujem! Ak je ovšem pravda že to rušia! 

Samozrejme odísť od Telekomu ( už som zrušil, mobil u nich, pevné linky  a mám len internet a TV) z tohoto dôvodu ( ak je to pravda, lebo Telekom vôbec o tom neinformuje!!!) nebude vôbec problém a to viem veľmi dobre.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak je to tak ako píšeš, tak je to smutné. Môj Telekom a aplikácia sa nedajú porovnávať. V aplikácii chýbajú desiatky služieb, ktoré nevykonáš. V apke sú hlavne funkcie, ktoré ja osobne nepotrebujem, navyšovanie balíčkov apod. ktoré sú pri vyšších paušáloch zbytočne. Ja osobne si každý mesiac sťahujem výpis hovorov a archivujem roky kvôli práci, v apke to nevidím. Zatiaľ najlepšiu aplikáciu na prispôsobenie služieb má O2, a mne tam konkrétne chýbajú služby ktoré nájdem na https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby

Ak tam toto všetko pribudne, bude to skutočne fajn...

apk.jpg

apk1.jpg

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nižšie na obrázku som zisťoval či je to pravda a o ničom takú informáciu nemajú. A nedáva to zmysel aby rušili Môj Telekom, lebo ak sa nemýlim cez aplikáciu nepripojíš si produkty ako internet či TV, bez telefónneho čísla, ak sa mýlim tak ma opravte.

cha.png

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

K zániku portálu určite nedôjde, a keby aj, tak o tom Telekom bude informovať na všetkých informačných kanáloch vrátane tohto fóra, keďže základom fungovania komunity je práve portál Môj Telekom. Nevidím ani dôvod rušenia, keď má svoje opodstatnenie, ako správa produktov a služieb na vyššej úrovni ako mobilná aplikácia a taktiež prostredníctvom portálu zákazníci s elektronickou komunikáciou podpisujú zmluvy. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nebolo ti povedane pracovnikom na infolinke ze sa rusi elektronicka posta a mas si teda zmenit email v Moj Telekom ? Lebo ho potom nebudes vediet vyuzivat ???

zbytocne tu vznika stres a panika :D 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odpoveď pre Lucku T-Com.  Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná!  Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte!   Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu!   To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky!  Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP!   Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com  aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE!  

Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov! 

 

 

 

Editoval/-a manojakub

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odpoveď pre Lucku T-Com.  Samozrejme sme si nerozumeli , keď bola slečna nekompetentná!  Máte záznam z môjho volania , tak si ho prehrajte!   Vyslovene som sa pýtal na prístup do Webovej platformy cez PC - Môj Telekom!!!!! Nie som retard...Vyslovene mi povedala že od 1.12.2020 len cez mobilnú aplikáciu!   To že sa ruší emailová služba T-čo je mi známe 1/2 roka a prinieslo mi (a všetkých čo poznám) to neskutočné starosti a problémy ! Šťastie že som si nedal vytlačiť vizitky!  Rovnako postupoval T-Com pred rokmi keď mi zrušili linku VoIP!   Čo sa týka rušenie emailových služieb mal sám T-Com  aktívne komunikovať s klientami ako napríklad ZSE!  

Som rád že PC platforma Môj Telekom ostáva . Na kontaktné zákaznícke miesta dávajte len kompetentných zamestnancov! 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pre Pepsi:

Samozrejme email už mám zmenený ! Mimochodom do platformy Môj Telekom sa dá prihlásiť 3 spôsobmi - dokonca aj bez emailovej adresy... 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť? 
    • Od Marcel
      Zdravím vás,
      chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby
      Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.

    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od Ladislav12
      Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím 
    • Od srdiecko80
      Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.