zasekávanie obrazu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,  už asi dva týždne mi neustále zasekáva obraz na televízore. Použil som aj chat v appke, kde mi robil automat kontrolu, reštartoval modem, reštartoval box, no napriek tomu stále  to zasekáva a hlási daný automat na to určený, že je všetko ok. Sám som vypol modem...vypol box.. no stále zasekuje obraz. Ako postupovať, lebo končí mi viazanosť a vážne rozmýšľam o odchode, lebo to sa fakt nedá pozerať. Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

a volal si na poruchy ohľadom magio tv? lebo nezaregistroval som automat na magio tv, len magio internete. 

ale samozrejme si pomeraj aj rýchlosť internetu či ide všetko ako má, https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

a ak ide internet ako má chyba bude niekde medzi rootrom a telkou.  na to zavolaj klasika 0800 123 777 ale ohľadom nagio tv, nie internetu. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od bit
      na
      https://www.telekom.sk/wiki/televizia/nahravanie-vysielania
      sa píše , že nahrávanie sa dá nastaviť cez internet , ale obidva odkazy sa presmerujú na verziu GO 
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.


    • Od chrisler
      Je nejaký dôvod prečo si stále nemôžem aktivovať Magio TV/Internet na Rizlingovej v Trenčíne? bývam už 3 týždne v novom dome, bez internetu a TV napriek tomu, že všetky káble mám naťahané. V čom je problém? 
    • Od dusan2303
      Pozdravujem Vás a chcem sa Vás opýtať, či aj vy pozorujete, že nám pri boxe IPTV pribudla možnosť progresívneho full HD rozlíšenia 1080p oproti prekladanému 1080i, ktoré som mal do teraz. Neviem síce od kedy to máme na boxoch (ja som prišiel na to náhodou včera), ale aj ked navolím toto rozlíšenie 1080p, moj tv philips OLED 55"  mi píše po stlačení info tlačítka len rozlíšenie 1080i50Hz. Tak neviem, či sa to ešte nejako napraví, lebo pri sat. boxe mám info normálne 1080p60Hz. Samozrejme som tomu potešený, že bude možnosť podľa mňa lepšieho 1080p rozlíšenia na IPTV boxe.
      Ďakujem
       
    • Od miro116
      Prosim vás dcera my bez môjho vedomia objednala tv magio č. Objednavky GUUGMY poprosím vás o storno objednávky ďakujem za porozumenie