Prihlasovacie udaje

Otázka

  • 0

Dobry den,

dnes bol u mna technik ktory mi skontroloval funkcnost DSL pripojenia do domu, zvolil som si samoinstalaciu a router mam svoj, ked som ho chcel nakonfigurovat tak mi LEDka ktora registruje dsl pripojenie neblikala a router chcel odomna prihlasovacie udaje od providera, ktore v zmluve ktora mi prisla postou niesu. Ked mi volali a dohadovali termin technika mi povedali ze internet by mal ist hned ako technik pripojenie spojazdni. Co robit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

viem, že ľudia tu ak chcú mať svoj rooter používajú bridge mode. 
teda aj zariadenie telekomu, ktorého prenájom je zadarmo a za to pripoja svoj. 
dá sa aj napriamo pripojiť svoje zariadenie, ale nemám poňatia ako. 

takže buď nakontaktuješ telekom, oznámiš že chceš to ich zariadenie na bridge mód a budeš využívať svoje zariadenie. 

alebo nakontaktuješ telekom zoberieš si ich zariadenie a to budeš využívať a

alebo počkáš kým sem zablúdi niekto, kto vie ako spojazdniť svoje zariadenie napojené napriamo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja si myslím, že ešte nebola korektne ukončená objednávka služby v systéme. Po jej ukončení by mala prísť SMS o vybavení objednávky, ktorá obsahuje aj prihlasovacie údaje. Skúste zajtra zavolať na zákaznícku linku alebo napísať na chat na telekom.sk, nech sa na to pozrú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No tak situacia sa pohla tak ze mi prisla SMS s prihlasovacimi udajmi. Ale teraz je iny problem. Po pripojeni dsl kabla z pripojky do routra, ci uz napriamo alebo cez spliter, router LEDka nesvieti ani neblika, a v konfiguracii routra mi ukazuje ze nieje pripojene na internet....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto by som videl ako systémovú chybu, podľa mňa bude stále tá objednávka akoby rozpracovaná.. ale keď prišli prihlasovacie údaje tak by to malo byť v poriadku. Skúste sa ozvať na technickú podporu nech sa pozrú či bolo zariadenie aktivované. Podľa mňa technicky je všetko v poriadku a služby by mali byť funkčné, len možno ich niečo blokuje v systéme. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martinkuchynek
      Dobrý deň, nejde mi zapnúť zdieľanie hotspotu. Vo vašej aplikácii, bolo že vás mám kontaktovať 
    • Od DusanJarjabek
      Dobry den,
      prosim Vas, Trenčín-Záblatie je z časti pokryté optikou - všetky nové ulice majú prípojky, dokonca aj tie kde ešte nezačala výstavba. Zaujímala by ma ulica "Ku Kyselke", kde vzniká nová štvrť - je tam už celkom slušná kopa novostavieb - ako je to tam s internetom, je tam nejaký plán? Podľa vašej mapy pokrytia len (V)DSL 30 megabitovy..nie je v pláne optika alebo nieco rýchlejšie v tejto lokalite?
       
      Ďakujem!
    • Od marco026
      Zdravím nemám rýchly, ale download a upload sa zdá byť celkom stabilný pokiaľ nezapnem stream. Download je 47,72 mbps a upload 4,77 mbps. Tých 4 mbps by bohate stačilo streamovať v 720p a 48 fps, ale problém je, že keď to zapnem tak upload začne byť strašne nestabilný. Padá to na veľmi nízke hodnoty a potom to občas sekne pričom niekedy to ide celkom pekne.
    • Od raidermantv
      Dobrý deň,
      mohol by som poprosiť o preverenie stavu realizácie optickej siete v obci Terany.
      Ďakujem!
    • Od Renoslav
      Dobrý deň. Vie mi niekto povedať, kedy približne by mali začať práce na optickom pripojení v meste Dudince? Ďakujem za info. @Mirko
    • Od Proxid
      Dobrý deň,
      Chcel by som sa informovať ohľadom spustenia Optiky v Mlynici. Kedy by to mohlo byť spustené alebo čo bráni spusteniu.
      Ďakujem.