Prihlasovacie udaje

Otázka

  • 0

Dobry den,

dnes bol u mna technik ktory mi skontroloval funkcnost DSL pripojenia do domu, zvolil som si samoinstalaciu a router mam svoj, ked som ho chcel nakonfigurovat tak mi LEDka ktora registruje dsl pripojenie neblikala a router chcel odomna prihlasovacie udaje od providera, ktore v zmluve ktora mi prisla postou niesu. Ked mi volali a dohadovali termin technika mi povedali ze internet by mal ist hned ako technik pripojenie spojazdni. Co robit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

viem, že ľudia tu ak chcú mať svoj rooter používajú bridge mode. 
teda aj zariadenie telekomu, ktorého prenájom je zadarmo a za to pripoja svoj. 
dá sa aj napriamo pripojiť svoje zariadenie, ale nemám poňatia ako. 

takže buď nakontaktuješ telekom, oznámiš že chceš to ich zariadenie na bridge mód a budeš využívať svoje zariadenie. 

alebo nakontaktuješ telekom zoberieš si ich zariadenie a to budeš využívať a

alebo počkáš kým sem zablúdi niekto, kto vie ako spojazdniť svoje zariadenie napojené napriamo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja si myslím, že ešte nebola korektne ukončená objednávka služby v systéme. Po jej ukončení by mala prísť SMS o vybavení objednávky, ktorá obsahuje aj prihlasovacie údaje. Skúste zajtra zavolať na zákaznícku linku alebo napísať na chat na telekom.sk, nech sa na to pozrú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No tak situacia sa pohla tak ze mi prisla SMS s prihlasovacimi udajmi. Ale teraz je iny problem. Po pripojeni dsl kabla z pripojky do routra, ci uz napriamo alebo cez spliter, router LEDka nesvieti ani neblika, a v konfiguracii routra mi ukazuje ze nieje pripojene na internet....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto by som videl ako systémovú chybu, podľa mňa bude stále tá objednávka akoby rozpracovaná.. ale keď prišli prihlasovacie údaje tak by to malo byť v poriadku. Skúste sa ozvať na technickú podporu nech sa pozrú či bolo zariadenie aktivované. Podľa mňa technicky je všetko v poriadku a služby by mali byť funkčné, len možno ich niečo blokuje v systéme. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miriamka2
      Dobrý deň, 
      Rada by som mala: rychlejsi internet - 1000/200 Mb/s.  Avšak router, ktorý aktuálne mám doma má ovela nižšiu rýchlosť (priepustnosť). 
      Má význam teda význam si objednávať takýto internet? Alebo radšej zabezpečiť iný router? 
      Dakujem.
    • Od Tobias234
      Dobry den mam problem s internetom konkretne magio internet vzduchom posledny tyzden internet je strasne pomaly na speedteste mam max 0.5mbps download a upload,videa musim pozerat v najhorsej kvalite aj twitch streamy, skusam stale aj restartovat router ,data nemam precerpane prosim o riesenie.
    • Od Patrik717
      Zdravím chcel by som sa opýtať na optiku v Malinove. Kedy bude zriadena? Priadne ci uz tam je? Jedna sa o cast Tri vody IV. Podľa rozhodnutia (https://www.mostpribratislave.sk/data/advertisement/mostpribratislave/156570/53614_malinovo_vv_rozhodnutie_o_umiestneni_stavby_ins_ftth.pdf) sa maju alebo boli vybudovane aj na parcelach danej lokality. Viete mi dat viac info, pripadne kedy to bude zrealizovane? Vela majitelov tam hlada spolahliveho operatora aj s internetom+televizia. 
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.
    • Od Filip1758
      Dobrý deň prosím vás mám optiku z mesiac (Dunajská Lužná)ale islo to asi týždeň a po zmene routra od telekomu (lajicky z bieleho na čierny vysokorýchlostny)nastali problémy. Výpadky internetu a nasledne aj magio go vypadne ma problémy sa nahodit potom wifi ide aplikácia uz nie.. mám pocit ze som dostal nieco nove co sa doladuje? Zmena DNS servera z 0.0.0.0 na 8.8.8.8 pomohla na chvíľu... No od 12:00 internet vypadol nahodil sa ale Magio Go aplikácia nejde.