OPAKOVANÉ výpadky internetu

Otázka

  • 1

Zdravím, chcel by som sa informovať ohľadom výpadkov internetu, ktoré sa vyskytujú za posledné obdobie ( 6 mesiacov ) pravidelne každý jeden deň, ako to budete riešiť. Už to prekročilo všetky medze, preto píšem. Výpadky internetu sa vyskytnú za deň aj 5-krát a to na menej ako 10 minút alebo dokedy nereštartujem router, tak internet  resp. TV kanály nejdú. Chcem vás poprosiť o jasnú odpoveď ako to vyriešiť. Pokiaľ sa touto správou nikam nepohneme určite sa zastavím v najbližších dňoch na pobočke. Ďakujem za skorú odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Zdravím, chcel by som sa informovať ohľadom výpadkov internetu, ktoré sa vyskytujú za posledné obdobie ( 6 mesiacov ) pravidelne každý jeden deň, ako to budete riešiť. Už to prekročilo všetky medze, preto píšem. Výpadky internetu sa vyskytnú za deň aj 5-krát a to na menej ako 10 minút alebo dokedy nereštartujem router, tak internet  resp. TV kanály nejdú. Chcem vás poprosiť o jasnú odpoveď ako to vyriešiť. Pokiaľ sa touto správou nikam nepohneme určite sa zastavím v najbližších dňoch na pobočke. Ďakujem za skorú odpoveď.

tie vypadky nemas len ty aj ja ich mavam docela casto... ak ti to casto pada volaj na technicku podporu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

touto správou sa to istotne nikam nepohne, pretože píšeš na verejné fórum. 

toto nie je cesta na komunikáciu s telekomom. 

už si volal na poruchy? 0800 123 777 -(nonstop) -  automat ti vyresetuje pripojenie 

ak to nepomôže  vytiahni kábel z rootra, ten čo doň privádza internet a volaj na tú linku znova. automat zistí poruchu a prehodí ťa na človeka ktorý bude riešiť poruchu. 

btw..... ak ten automat preskočíš, človek ti aj tak ako prvú vec vyresetuje pripojenie a či to pomohlo zistiš po čase, takže si vôbec nepomôžeš ak to preskočíš. 

 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na linku pre poruchy som volal, automat vzápätí na to reagoval, že pripojenie je v poriadku. Na druhý deň prišiel opravár, ktorý vymenil krabičku, kde boli poprepájané káble, no výpadky sa neskôr (ešte v ten deň večer) opakovali.  Určite vyskúšam radu s vytiahnutím kábla a zavolám tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od AndreaN
      Dobrý podvečer,
      nefunguje mi wifi. Mám internet (v balíku s Magio TV). Na routri mi svieti zelené svetielko, že funguje, ale wifi mi nejde. Stalo sa to odrazu.
      Vďaka za radu. 
    • Od andrej012
      Dobrý deň chcel by sa opýtať kedy bude dostupný optický internet na ulici Bottova 28 v Ružomberku. Pôvodne podla xls suboru (Zoznam plánovaných lokalít) to malo byť 30.10. zrazu to ale bolo preložené až na 31.1.2021. Jediné čo nám pribudlo na ulici je táto skrinka
      https://public.boxcloud.com/api/2.0/internal_files/743852294076/versions/792524124876/representations/jpg_paged_2048x2048/content/1.jpg?access_token=1!Z9c9Twxz2UuMdo2rf8Tjrb22-rnigtg6edZkEtqIb23vtwWrNfvHmF3KDHFkYD2V-CbxMKkmGOvQJvYtZblRPNOGOHPhE8PV8qJjxoyqZdrMZwUQzxIuikNTTnJlBMvc94E8SNlYPy7a8yY3BAcSQl7EXx5rK2VmSfVzBkET-Z6AIBH50sqPoV-a8TryE_e84-Ei2geGGiYARxK5-m8lr-t42Z5qN83pNqmWc4W0CSzKGNxQ72_gVLwtYPD3_QKEWJeSQZ1wr5JuLOFnrdEkNvcESXFhov7ymvt4voU3aujoKJmCnWrVB4lDXczynnLxvI2dK5XjVp8spz24G3LS6t3jG2lbfztX3q55g89BvbBUp2r-Uo-iJRkflgaKPONZRFrk91qTO3xUZgYYcagS7L4RBqpUzayQ0clxeUVuL_vqkN9rzoDtx-wof3HyosR8DWQ8t_urWPhQWDqIlmrSK-aVESfl-5ymqjNnTgdWB8Ao0nZ4tevZ0cmh6qNvSubjblZDqjIMjhL2W2lYFs22B8Pb7MhJYL74CRMQqZaDrSRPk213mQnkag4VTp141fjDprIcCnPMPIRGRdQZQEnikgHzSbb7r05-NTDnoJJwdzyV_xmJU5raauGiZXNJbJmh5WNKhMUfpdcuElUzSHB8sConx9NG0hvUSUjSuTuygoDw_w..&box_client_name=box-content-preview&box_client_version=2.57.0
      do ktorej ale nie je zapojený kábel .  Zaujímavé je že ale pár domov už priojených je pričom je to hneď vedlajšia ulica
      https://public.boxcloud.com/api/2.0/internal_files/743850253262/versions/792522412862/representations/png_paged_2048x2048/content/1.png?access_token=1!ld5Y8vMvw9O5Y55OdhsELfhStZ0bF5yFKld0E4XGpa6n66NaxiXGU_1j2Ah3rkLL735ndWOCBNVtHVmP842jRAI3CyXgRgv6a3PtOEabvxSOyD1JsnQkppeswWKKHTII3m_oDWatEE7-lil80GyBz3Nq9nZayQJ8Ao0A6fxzcpnjaEmAzqMlnhukhvrCY5G-Ietfc6ULZMGw6Ucoo75X0fvXf3Qm7WJNlr1J7477a1XyofED14bz-EJYr5xfnqBUuXJTBUtmk0VBhooVj5veEj2bD2WdMnFwFJfekK5lkLYq0HKaLqUNt9KjbXNBuIjE6qG863rsB9Ojp4Y3Lh10TE-NOik977UlRUIdGllmeCBlKLSwd4SIkfaO-FAaQ72N3Dl9JaERr45Rtigmp_jb6SYesCNg4puvqZIAex2NZiDjnLjqotP99dmvRoioVK7as3QLj4HUCo2K2Rq76u9vKEnr0FZGssn4rIQzJwbdfuubvGL8QDUAcgp1zb98PIeBOITvdBKU0jxUrjhMwNLlNiW2s2ViivtkoVFeg73Q1exNOr2b85Dn0dJ79cYTrOcpimY-WVYw1_bNqyapMppjJ5EY_f8zc04gt605ik0C17ahPJAq7Dg1lk6ssCX40PIEh8WFDsIpYI_KNUBFakrW3rowwB9k9pWS1Gh032GEQG2-Pw..&box_client_name=box-content-preview&box_client_version=2.57.0
    • Od Mari@n
      Zdravím, posledné dva týždne evidujem neskutočné množstvo krátkodobých výpadkov mobilného internetu. Mobil (skúšané na 3 zariadeniach, rovnaký problém) hlási plný signál a 4G, avšak vytvoriť spojenie je niekedy nemožné. Podotýkam, som v Bratislave kde by nemal byť problém s pokrytím. chvíľku ide všetko v poriadku, a v určitom momente (radovo do 5min) príde k výpadku. Sieť sa odpojí, a tvárime sa že nie je signál. Následne nabehne...opäť vypadne, opäť nabehne..potom 5h trebárs pokoj, a zase začne. Rovnako som začal sledovať pokles dwnl speed, a u upl speed to mnohokrát padá totálne k nule. Ping je obrovský, chvíľami cez 800... Nie, nejde o servre kam sa pripájam, ani o moje zariadenie (pravdepodobne nepredpokladám že na 3 rôznych budem mať totožnú chybu v rovnaký týždeň užívania). na SIM samotnú by som sa asi nevyhováral, nakoľko všetko ostatné ide bez zaváhania na 100%. Má s tým dakto iný tiež problém? Nebodaj riešenie? Nakoľko si platím za služby a nie čakanie že sa nič nedeje, a sieť potrebujem (nehovoriac o nutnosti cestovania s elektronickým nákupom cestovných dokladov), nerád by som prešiel ku konkurencii pre takúto blbosť.
    • Od caspersk
      Chcem sa spýtať - aktuálne mám DSL a čoskoro bude dostupná optika. Mám služby - pevná linka, 2xTV (zatiaľ cez SAT) a internet XL... ak si dám prepnúť Telekom router do bridge (stačí ten obyčajný Huawei?), pôjdu mi ostatné veci bez problémov? - to znamená pevná linka, zase 2x TV (už cez optiku) a XL net.... mám router Asus AX88U, ktorý by bol v tom prípade primárne. Na DSL mám bridge - takže cez router PPPoE a meno/heslo. Na optike sa zvykne zadávať to isté? PPPoE a je aj nejaké meno/heslo? Predpokladám, že tento "štandardný" router od Telekomu bude mať cez LAN port rovnakú max rýchlosť ako ten "premium" - ak by som mal aj službu "GIGA", keďže porty je aj tam Gbit. Ďakujem za rady.