Darované a dátové balíčky

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Maria11111111111
      Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat. 
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od ER745311
      Dobrý den 
       
      všimla som si že mi opäť idte účtovať sumu na rámec roamingových dát . nerozumiem prečo a rada by som o vysvetlenie 
      jedná sa o 0,49MB mimo EU+ ale tie by som mala mať pokryté paušálom
       
      dakujem 
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný.