Reklamace

Otázka

  • 0

Davam Vam vypoved od dnesniho dne tj.20.10.2020 Duvod zaplatena faktura drive na pobocke v D.Kubine. Dostal jsem POKUTU 3,00 EURO za  Uhradu pohladavky /8269316249/ úhrada Faktury č.7260XH03782/20 11,39 Faktura bola splatna 19.10.2020 Dklad vystaveny dne14.10.2020 CO TO MA ZNAMENATI.?!!!!!   SVE UCTY PLATI CESTNE A VCAS."ZADNA POHLADAVKA" Vypoved poslu taktez písemnľ Slov.poštou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ak platíte faktúry na predajni Telekom, platba 3 eurá je poplatok za expresnú úhradu faktúry.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a navyše výpoveď touto cestou je približne taká ako ju hodiť do koša, keĎže toto je verejné fórum, nie určené na komunikáciu s telekomom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Iste mal byt upozornený zakaznik že zaplatí navyše 3.- e zato že plati na predajne !!! a mala byt poučená ako ušetriť !!  T. strhava za všeličo tak pozor ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Iste mal byt upozornený zakaznik že zaplatí navyše 3.- e zato že plati na predajne !!! a mala byt poučená ako ušetriť !!  T. strhava za všeličo tak pozor ....

áno to vieme. 

ale aj v banke platíš za výber na pobočke a nepovedia ti to.  len príklad. že to robia firmy bežne

v cenníku to ale je uvedené. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Iste mal byt upozornený zakaznik že zaplatí navyše 3.- e zato že plati na predajne !!! a mala byt poučená ako ušetriť !!  T. strhava za všeličo tak pozor ....

Zakaznik je upovedomeny. To ze si neprecita zmluvu a instrukcie nie je problem telekomu. Dnes takmer vsade platis poplatok ak platis nieco priamo na pobocke... dokonca som sa stretol s tym ze zmluva je elektronicka a ak si ju prajes vytlacit a poslat postou = 50€ poplatok, za mail formu 0€... 

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?