Otázka

  • 0

Dobry den bol som pobocke komárne dal som ziadost vyplatit zabezpeka a dostal som ze nemam vyplatenu siestnu faktura ale som to uz vyplatil.

3CD6C916-75D1-451B-9CF2-535A76B56568.jpeg

1C1A100A-BFEA-4931-BE49-9E07465D029B.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Niekedy trvá dlhšie kým sa peniaze v systéme správne spárujú, treba počkať 2-3- dni. Tu je uvedené: https://forum.telekom.sk/topic/18602-zabezpeka/

o vrátenie zábezpeky môžeš požiadať najskôr po 6 mesiacoch od aktivácie služby, pre vrátenie zábezpeky je podmienkou dobrá platobná história (včas uhradené faktúry)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Toto je fórum, tu ti peniaze nikto nevráti. Zavolaj na zákaznícku linku 0800 123 456

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021 
    • Od Renata63
      Do trvalého príkazu som chybne uviedla číslo adresáta a tak po čase mi prišla upomienka hoci platba bola z môjho účtu zrealizovaná. Ako mám ďalej postupovať? Bohužiaľ telefonicky sa neviem spojiť s operátorom ani na čísle 123456 ani na 12313 už dva dni.