navýšenie paušalu

Otázka

  • 0

Už dva krát som volal operátorovi o navýšenie paušálu a stále som nedostal oznámenie. Prečo?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Keď  Ti objednávku spracujú dostaneš o tom smsku, ak nepríde volaj a urguj to. Zmena sa zvykne robiť k nasledujúcemu fakturačnému obdobiu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Estera_19021978
      Dobrý deň,
      máme predplatené (Faktúra ) Magio Internet L, Doma Happy L 
      chceli by sme zrušiť pevnú linku nakoľko nám vyvolávajú z čísiel ako je Španielsko , Grécko ......
      a radi by sme si ponechali Magio internet L. Bolo by to možné ?
      ďakujem 
       
    • Od majda
      ako získam v nedelu puk cod ak som mimo civilizácie
    • Od Romsha17
      Chcem sa opýtať v decembri mi končí viazanosť paušálu a chcem ho hneď potom zrušiť treba podať žiadosť či mi ho automaticky zrušia?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5. Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore. Neuveriteľne živé a realistické farby. Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.  
      Aktualizácia spôsobu objednávania konzoly PS5: Konzolu PS5 bude možné odo dňa uvedenia na trh 19.11. objednať iba online. Nebudú teda k dispozícii k nákupu v kamenných predajniach.
      Ďakujeme všetkým, ktorí navštívili naše stránky a predobjednali si PS5. Pre dokončenie objednávky kontaktujeme v tieto dni záujemcov telefonicky. O skončení predpredaja budeme informovať sms správou. Pre viac informácií nás sledujte aj naďalej.
       
      Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       
    • Od lulu2010
      Dobry vecer..objednala som si cez web novy mobil a predlzila pausal.chcem len vediet kedy mi bude doruceny..nakolko mi neprisiel ziadny mail o potvrdeni.dakujem
    • Od madurova.eva
      Dobrý deň, potrebovala by som podrobný výpis hovorov a sms za obdobie júl august 2019 no na telekom.sk mám sprístupnené iné posledné 3 obdobia. Existuje cesta ako sa môžem dopracovať k výpisom rok späť?