Sagemcom F@st 5565V2 - problem zapnut WiFi na 5GHz

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

po nejakom čase potrebujem zapnúť 5GHz WiFi pásmo na Sagemcom 5565V2. (dávnejšie som ho vypol, aby som zbytočne nerušil iné kanály).

Lenže ako robím, tak robím, posuniem cez web rozhrania zelený posuvník enablovania 5GHz pásma, ale po pár sekundách vždy spadne nazad do DISABLED.

Skúšal som aj reštartovať celý router, ale výsledok je ten istý. 5GHz pásmo nezapnem.

Máte nejaké skúsenosti, čo s tým?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od AndreaN
      Dobrý podvečer,
      nefunguje mi wifi. Mám internet (v balíku s Magio TV). Na routri mi svieti zelené svetielko, že funguje, ale wifi mi nejde. Stalo sa to odrazu.
      Vďaka za radu. 
    • Od andrej012
      Dobrý deň chcel by sa opýtať kedy bude dostupný optický internet na ulici Bottova 28 v Ružomberku. Pôvodne podla xls suboru (Zoznam plánovaných lokalít) to malo byť 30.10. zrazu to ale bolo preložené až na 31.1.2021. Jediné čo nám pribudlo na ulici je táto skrinka
      https://public.boxcloud.com/api/2.0/internal_files/743852294076/versions/792524124876/representations/jpg_paged_2048x2048/content/1.jpg?access_token=1!Z9c9Twxz2UuMdo2rf8Tjrb22-rnigtg6edZkEtqIb23vtwWrNfvHmF3KDHFkYD2V-CbxMKkmGOvQJvYtZblRPNOGOHPhE8PV8qJjxoyqZdrMZwUQzxIuikNTTnJlBMvc94E8SNlYPy7a8yY3BAcSQl7EXx5rK2VmSfVzBkET-Z6AIBH50sqPoV-a8TryE_e84-Ei2geGGiYARxK5-m8lr-t42Z5qN83pNqmWc4W0CSzKGNxQ72_gVLwtYPD3_QKEWJeSQZ1wr5JuLOFnrdEkNvcESXFhov7ymvt4voU3aujoKJmCnWrVB4lDXczynnLxvI2dK5XjVp8spz24G3LS6t3jG2lbfztX3q55g89BvbBUp2r-Uo-iJRkflgaKPONZRFrk91qTO3xUZgYYcagS7L4RBqpUzayQ0clxeUVuL_vqkN9rzoDtx-wof3HyosR8DWQ8t_urWPhQWDqIlmrSK-aVESfl-5ymqjNnTgdWB8Ao0nZ4tevZ0cmh6qNvSubjblZDqjIMjhL2W2lYFs22B8Pb7MhJYL74CRMQqZaDrSRPk213mQnkag4VTp141fjDprIcCnPMPIRGRdQZQEnikgHzSbb7r05-NTDnoJJwdzyV_xmJU5raauGiZXNJbJmh5WNKhMUfpdcuElUzSHB8sConx9NG0hvUSUjSuTuygoDw_w..&box_client_name=box-content-preview&box_client_version=2.57.0
      do ktorej ale nie je zapojený kábel .  Zaujímavé je že ale pár domov už priojených je pričom je to hneď vedlajšia ulica
      https://public.boxcloud.com/api/2.0/internal_files/743850253262/versions/792522412862/representations/png_paged_2048x2048/content/1.png?access_token=1!ld5Y8vMvw9O5Y55OdhsELfhStZ0bF5yFKld0E4XGpa6n66NaxiXGU_1j2Ah3rkLL735ndWOCBNVtHVmP842jRAI3CyXgRgv6a3PtOEabvxSOyD1JsnQkppeswWKKHTII3m_oDWatEE7-lil80GyBz3Nq9nZayQJ8Ao0A6fxzcpnjaEmAzqMlnhukhvrCY5G-Ietfc6ULZMGw6Ucoo75X0fvXf3Qm7WJNlr1J7477a1XyofED14bz-EJYr5xfnqBUuXJTBUtmk0VBhooVj5veEj2bD2WdMnFwFJfekK5lkLYq0HKaLqUNt9KjbXNBuIjE6qG863rsB9Ojp4Y3Lh10TE-NOik977UlRUIdGllmeCBlKLSwd4SIkfaO-FAaQ72N3Dl9JaERr45Rtigmp_jb6SYesCNg4puvqZIAex2NZiDjnLjqotP99dmvRoioVK7as3QLj4HUCo2K2Rq76u9vKEnr0FZGssn4rIQzJwbdfuubvGL8QDUAcgp1zb98PIeBOITvdBKU0jxUrjhMwNLlNiW2s2ViivtkoVFeg73Q1exNOr2b85Dn0dJ79cYTrOcpimY-WVYw1_bNqyapMppjJ5EY_f8zc04gt605ik0C17ahPJAq7Dg1lk6ssCX40PIEh8WFDsIpYI_KNUBFakrW3rowwB9k9pWS1Gh032GEQG2-Pw..&box_client_name=box-content-preview&box_client_version=2.57.0
    • Od Mari@n
      Zdravím, posledné dva týždne evidujem neskutočné množstvo krátkodobých výpadkov mobilného internetu. Mobil (skúšané na 3 zariadeniach, rovnaký problém) hlási plný signál a 4G, avšak vytvoriť spojenie je niekedy nemožné. Podotýkam, som v Bratislave kde by nemal byť problém s pokrytím. chvíľku ide všetko v poriadku, a v určitom momente (radovo do 5min) príde k výpadku. Sieť sa odpojí, a tvárime sa že nie je signál. Následne nabehne...opäť vypadne, opäť nabehne..potom 5h trebárs pokoj, a zase začne. Rovnako som začal sledovať pokles dwnl speed, a u upl speed to mnohokrát padá totálne k nule. Ping je obrovský, chvíľami cez 800... Nie, nejde o servre kam sa pripájam, ani o moje zariadenie (pravdepodobne nepredpokladám že na 3 rôznych budem mať totožnú chybu v rovnaký týždeň užívania). na SIM samotnú by som sa asi nevyhováral, nakoľko všetko ostatné ide bez zaváhania na 100%. Má s tým dakto iný tiež problém? Nebodaj riešenie? Nakoľko si platím za služby a nie čakanie že sa nič nedeje, a sieť potrebujem (nehovoriac o nutnosti cestovania s elektronickým nákupom cestovných dokladov), nerád by som prešiel ku konkurencii pre takúto blbosť.
    • Od Sw3nko
      Dobrý deň, už 2 týždne zisťujem odpoveď na produkt Xiaomi Mi 10T pro plus vysávač. Dali ste to do ponuky a hneď ako ste to dali tak som si dal upozornenie na dostupnosť tohto zariadenia. Samozrejme že neprišla a potom bola ponuka stiahnutá. Vzhľadom na to že mi skončila viazanosť internetu a v najbližších dňoch mi končí aj viazanosť paušálu tak som začal zisťovať kedy bude teda toto zariadenie dostupné. Odpovede boli že koncom týždňa potom nasledujúci týždeň potom že nevedia zistiť a potom že ponuka nebude lebo že to bola limitovaná edícia (neviem pre koho) a nakoniec ma mali dnes informovať či bude či nie nič sa nestalo nik nevolal ani nič ale ako bonus mi zasa bolo povedané že nevedia že je problém zo zásobovaním zariadení. Ako vždy som bol spokojný s Telekomom ale ako vidím ide to dolu vodou. Veď ak si nevedia vážiť 70€ mesačne od svojho zákazníka tak ako môžem zistiť aj ponuku inde. Tak by som sa len chcel opýtať dá sa niekde dopracovať k tejto info či to bude alebo nie? Hádam to niekto už bude vedieť či?
    • Od lbacova76
      Dobry den. To naozaj neviete povedat ci budete mat roboticke vysavace  v ponuke do konca decembra? Lebo ak nebudu tak odchadzam do o2 kde maju v ponuke 4 druhy.  Tu akciu co ste dali link bola v ponuke len par dni z mobilom. Ja chcem len samostatny vysavac.