- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Vypnutie sluzby
Otázka od
MIchal Veselý
,
Otázka
3 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Stala sa mi neprijemna zalezitost, Slovak Telekom ma odpojil aj ked vsetky faktury ktore mi chodia na mail a ktore su uvedene na telekom portali mam uhradene.
Robil sa prepis ucastnika a sluzby mam na moje meno od decembra 2014, a faktura ktora nie je uhradena je za november 2014.
Bolo mi vysvetlene ze fakturu musim uhradit a potom ma pripoja, snazil som sa na 12313 vysvetlit ze ja nebudem uhradzat fakturu ktora mi neprisla, ktoru nemam ani na telekom poratali a ze v novembri som nemal ziadne sluzby.
Je toto korektne jednanie so zakaznikom???
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach