Vypnutie sluzby

Otázka

  • 0

Stala sa mi neprijemna zalezitost, Slovak Telekom ma odpojil aj ked vsetky faktury ktore mi chodia na mail a ktore su uvedene na telekom portali mam uhradene. 

Robil sa prepis ucastnika a sluzby mam na moje meno od decembra 2014, a faktura ktora nie je uhradena je za november 2014. 

Bolo mi vysvetlene ze fakturu musim uhradit a potom ma pripoja, snazil som sa na 12313 vysvetlit ze ja nebudem uhradzat fakturu ktora mi neprisla, ktoru nemam ani na telekom poratali a ze v novembri som nemal ziadne sluzby. 

Je toto korektne jednanie so zakaznikom???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

ak ti neprisla faktura, mozes poziadat o opis faktury. Uz aj ja som o taky opis ziadala priamo na predajni. Kedze faktury su uctovane nie vopred, ale spatne, je jasne, ze ak si cislo prepisoval, mala ti prist este posledna vyuctovacia faktura. Takze ak by som ju nedostala ja, volala by som na linku, ci mam vsetko vyrovnane.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja ale nie som povodny ucastnik, ale novy, cize vyuctovacia FA mala prist povodnemu ucastnikovi nie??? a ked ju on nema zaplatenu tak preco odpajaju noveho-mna? preco ju nemam na mojom telekom porali??? preco mi budu uctovat odpojenie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MIchal Veselý 

 

podla nasich informacii si bol kontaktovany nasimi kolegami, ktori ti vysvetlili situaciu.

Pekny den :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar