Otvorenie portu na HG8245H

Otázka

  • 0

Zdravím. Zrazu mi prestalo pripájať na môj router z vonku. Používam NAS server a protokol WEBDAW. Otvoril som si port 5006 a všetko fungovalo. Zrazu mi to nefunguje. Aj ked si cez stránku chcem checknut port tak píše, že nejde. Platí to aj pre FTP (21) a ďalšie. Čo sa deje ? 

 

Router HG8245H

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nezmenila sa vam IP adresa NASu vo vasej LAN ? A nepomohol restart ONT ?

Editoval/-a rkupka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A este jedna otazka... aku mate vonkajsiu IP adresu v internete ? (skontrolujte cez www.whatismyip.com)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie IP sa nezmenila. Router som reštartoval dal do defaultu a znova všetko nastavil. Aktuálne tam mám otvorený 5006 a port 21
IP je  78.99.213.221

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mna to iste. To iste zariadenie, mam forwardovane 2 porty, a prestalo chodit.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

NIČ ? No dobre a ked vyondím router z okna a zavolá, že nefunguje ? Vyfasujem nový a tam to snáď pôjde.. Može tak ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiez mi nefunguje, vsetko chodilo a zrazu nic, rovnaky modem

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nevydrzal som to, kontaktoval techgroup@telekom.sk a po case dostal odpoved, ze menili profily IPciek, treba si zavolat na zakaznicku linku a zmenit IPcku na dynamicku verejnu (zadarmo) alebo staticku verejnu (za peniaze). U mna uz teda chodi. Snad pomoze. Good luck

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak som uz volal aj ja, poziadavka na zmenu IP na verejnu dynamicku zadana, jednorazovy poplatok 3,95€

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak na ten ma neupozornili, a budem si teda kontrolovat fakturu. Vdaka za info. Ak to tam bude, budem to reklamovat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiez som sa ho na to pytal na zaklade tvojej odpovede, ci to nieje zadarmo, povedal ze pri statickej je mesacny poplatok, pri dynamickej jednorazovy

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ono asi záleží aj k akej službe je to objednané, ja mám verejnú dynamickú a žiadny poplatok som neplatila - internet na optike.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri pevnom internete (či už je to prostredníctvom metaliky alebo optiky) sa  za  Neverejnú dynamickú IP adresa  a  Verejnú dynamickú IP adresa neplatí žiaden poplatok (ani za zmenu). Je spoplatnená iba Verejná statická IP adresa (tu je mesačný alebo polročný poplatok). Aktivačný poplatok za Verejnú dynamickú IP adresu v sume 3,95€ je iba pri Magio Internete vzduchom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

preco mi potom zamestnanec telekomu tvrdil ze tam poplatok je aj ked som sa ho to vyslovene spytal ci nieje zmena na verejnu dynamicku adresu zdarma, druhy krat mi povedal ze zmena na verejnu dynamicku ip je uctovana poplatkom 3,95€, staticka verejna adresa je fakturovana mesacne. Moze mi to teda niekto z telekomu preverit ako to je? Jedna sa o opticke pripojenie v Banskej Bystrici

Editoval/-a xeromax

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čiže záver je aký? Volám na zákaznícku linku (123456) a žiadam o pridelenie Verejnej dynamickej IP adresy ? 
Lebo teraz je aká? Neverejná? Čiže preto sa nedostanem "z vonku" na router? 
A posledná vec. Čiže mesiac dozadu keď to fungovalo bola aká? Verejná (budeme sa baviť stále o dynamickej...) ? Zmenili niečo a ja mám teraz volať a žiadať znovu verejnú? Ta nech mi idú do pipky už... :)

"stagee" dik, že si volal. No skúsim i ja. 

Zatial ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@xeromax, veď ti to napísal admin Fóra to Ti  nestačí?

Co potom s tým ak to bude naúčtované vo faktúre? Reklamovať? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
    • Od ZgolaF
      MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má