Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som si zakúpiť službu Magio interne L alebo XL a televiziu M ale s akciou na tú 4K Smart TV Philips ... problém je v tom že keď prejdem na ďalšiu stránku po zadaní bydliska a odškrtnutí služieb ktoré chcem na zariadenia, tak tam k objednávke je dostupný len notebook a powerline extender. Vopred ďakujem za odpoveď :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no.... je to oznam....  a na konci oznamu je ďakujem za odpoveď.

chceš vedieť či sa to dá v takej kombinácií? ak ak áno ako? 

s pomocou? či radou?  či len sa podeliť so skúsenosťou a očakávaš ďalšie skúsenosti od nás, alebo niečo úplne iné? 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

no.... je to oznam....  a na konci oznamu je ďakujem za odpoveď.

chceš vedieť či sa to dá v takej kombinácií? ak ak áno ako? 

s pomocou? či radou?  či len sa podeliť so skúsenosťou a očakávaš ďalšie skúsenosti od nás, alebo niečo úplne iné? 

Super tak som zabudol položiť otázku ktorá je zrejmá pre každého.  Aj pre ľudí s nižším IQ.  Viete mi nejako poradiť s týmto problémom?  Je chyba na mojej strane alebo ho len nemajú naskladneny?  Nedá sa naďalej zakúpiť táto položka v akcii pri zakupovani ich služieb?... 

Aspoň že autor druhého komentáru nestrácal čas riešením maličkosti ako Vy a skutočne poradil :)

Edit: s tým IQ som nenaražal na Vás,  bolo to mierne všeobecne. 

Editoval/-a Viko161

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.

Ďakujem za odpoveď,  zajtra skúsim zavolať na zák.  Linku :)

Hľadal som riešenie vo FAQ aj Wiki a keďže tam nič nebolo tak ma to presmerovalo sem na fórum.  Myslel som si že  to tu rieši aj ich online support. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nie nie toto je verejné fórum, kde si prevažne klienti telekomu radia navzájom a debatujú. je len v správe telekomu. (sú tu 3ja správcovia) 

po prihlásení svieti takáto veta: 

Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným.

a vyskytujú sa tu len ľudia, ktorý sa chcú len podeliť, že niečo nešlo podľa predstáv, posťažovať sa s ostatnými a podobne. 

preto mi nebolo jasné či chcete pomôcť, toto, alebo niečo iné, lebo priamo v prvom príspevku to uvedené nebolo. 

na písomný kontakt telekomu je iná cesta. 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nie nie toto je verejné fórum, kde si prevažne klienti telekomu radia navzájom a debatujú. je len v správe telekomu. (sú tu 3ja správcovia) 

na písomný kontakt telekomu je iná cesta. 

Ďakujem za informáciu :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
    • Od ZgolaF
      MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má