Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som si zakúpiť službu Magio interne L alebo XL a televiziu M ale s akciou na tú 4K Smart TV Philips ... problém je v tom že keď prejdem na ďalšiu stránku po zadaní bydliska a odškrtnutí služieb ktoré chcem na zariadenia, tak tam k objednávke je dostupný len notebook a powerline extender. Vopred ďakujem za odpoveď :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

no.... je to oznam....  a na konci oznamu je ďakujem za odpoveď.

chceš vedieť či sa to dá v takej kombinácií? ak ak áno ako? 

s pomocou? či radou?  či len sa podeliť so skúsenosťou a očakávaš ďalšie skúsenosti od nás, alebo niečo úplne iné? 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

no.... je to oznam....  a na konci oznamu je ďakujem za odpoveď.

chceš vedieť či sa to dá v takej kombinácií? ak ak áno ako? 

s pomocou? či radou?  či len sa podeliť so skúsenosťou a očakávaš ďalšie skúsenosti od nás, alebo niečo úplne iné? 

Super tak som zabudol položiť otázku ktorá je zrejmá pre každého.  Aj pre ľudí s nižším IQ.  Viete mi nejako poradiť s týmto problémom?  Je chyba na mojej strane alebo ho len nemajú naskladneny?  Nedá sa naďalej zakúpiť táto položka v akcii pri zakupovani ich služieb?... 

Aspoň že autor druhého komentáru nestrácal čas riešením maličkosti ako Vy a skutočne poradil :)

Edit: s tým IQ som nenaražal na Vás,  bolo to mierne všeobecne. 

Editoval/-a Viko161

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.

Ďakujem za odpoveď,  zajtra skúsim zavolať na zák.  Linku :)

Hľadal som riešenie vo FAQ aj Wiki a keďže tam nič nebolo tak ma to presmerovalo sem na fórum.  Myslel som si že  to tu rieši aj ich online support. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

nie nie toto je verejné fórum, kde si prevažne klienti telekomu radia navzájom a debatujú. je len v správe telekomu. (sú tu 3ja správcovia) 

po prihlásení svieti takáto veta: 

Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným.

a vyskytujú sa tu len ľudia, ktorý sa chcú len podeliť, že niečo nešlo podľa predstáv, posťažovať sa s ostatnými a podobne. 

preto mi nebolo jasné či chcete pomôcť, toto, alebo niečo iné, lebo priamo v prvom príspevku to uvedené nebolo. 

na písomný kontakt telekomu je iná cesta. 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nie nie toto je verejné fórum, kde si prevažne klienti telekomu radia navzájom a debatujú. je len v správe telekomu. (sú tu 3ja správcovia) 

na písomný kontakt telekomu je iná cesta. 

Ďakujem za informáciu :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ingrid.tomova
      Dobrý deň,
      po nejakom čase potrebujem zapnúť 5GHz WiFi pásmo na Sagemcom 5565V2. (dávnejšie som ho vypol, aby som zbytočne nerušil iné kanály).
      Lenže ako robím, tak robím, posuniem cez web rozhrania zelený posuvník enablovania 5GHz pásma, ale po pár sekundách vždy spadne nazad do DISABLED.
      Skúšal som aj reštartovať celý router, ale výsledok je ten istý. 5GHz pásmo nezapnem.
      Máte nejaké skúsenosti, čo s tým?
    • Od Jastur
      Zdravím, chcem sa vás opýtať ako urobím bridge na routri Huawei HG8245H. Chcem na wifi použiť svoj router Asus DSL-AC750.
      A ešte jedna otázka. Musím mať ten ich router? Dal by sa nahradiť vlastným optickým kedže mám optiku.
    • Od Banovce41
      Zdravím. Zrazu mi prestalo pripájať na môj router z vonku. Používam NAS server a protokol WEBDAW. Otvoril som si port 5006 a všetko fungovalo. Zrazu mi to nefunguje. Aj ked si cez stránku chcem checknut port tak píše, že nejde. Platí to aj pre FTP (21) a ďalšie. Čo sa deje ? 
       
      Router HG8245H
    • Od matatre
      Dobrý deň,
      chceme dať odstrániť brečtan na stĺpe, adresa Poštová 14, Trnava. Potrebujem Vaše povolenie?
      ďakujem,

    • Od ZgolaF
      MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má
    • Od johnny_frezzony
      Dobrý deň,
      kvôli zlému signálu, sa snažím riešiť nejaké zlešenie, keďže som v zóne, v ktorej podľa mapy pokrytia nie je signál ani vonku:/ riešením by bolo VOWIFI, ale volal som na Apple support a tam ma odkázali na link https://support.apple.com/en-us/HT204040#europe kde je spomenuté, že technickú podporu robí operátor. Chcem sa spýtať, keďže napríklad Telekom v DE túto technológiu podporuje, či nie je možné to sprístupniť aj na SK.
      Vyriešilo by to veľa problémov nie len mne.
      Ďakujem.