Nechodiace faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Vie mi niekto relevantný v TELEKOME vysvetliť, prečo sa v poslednej dobe stáva, že faktúry v papierovej forme jednoducho neprídu? Nikdy s tým problém nebol. No v poslednej dobe, konkrétne za mesiac máj, potom jún neprišla žiadna faktúra. Po telefonáte na Zákaznícku linku, mi bolo povedané, že faktúry evidujú ako odoslané. Potom, zrazu faktúry za mesiace júl, august prišli normálne. A teraz znova, faktúra za mesiac september už opäť neprišla. A nie, v tomto jednom konkrétnom prípade nemáme záujem o elektronickú formu faktúry. Doručuje faktúry Slovenská pošta? Či sú doručované niekým iným? Ďakujem za postrehy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Bohužiaľ tu si na verejnom fóre kde ti nemáme ako pomôcť, odporúčam zavolať na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo skôr napísať cez tento kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Zároveň to naozaj potrebuješ faktúry aby boli posielané v papierovej forme? Aký to má zmysel? Ak to platíš aj tak cez internet a chodí ti to v papierovej forme to je iba zbytočný papier, ktorý aj tak vyhodíš. Ale ak platíš v hotovosti tieto faktúry tak to chápem.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš si podnet tak ako píše @Samer303, lebo je možné že sa Ti zmenilo posielanie faktúr na mailové, napr. ak si si objednával niečo cez internet, preveria Ti to a myslím, že nebude žiadny problém zmeniť Ti to naspäť na papierovú faktúru.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021 
    • Od Renata63
      Do trvalého príkazu som chybne uviedla číslo adresáta a tak po čase mi prišla upomienka hoci platba bola z môjho účtu zrealizovaná. Ako mám ďalej postupovať? Bohužiaľ telefonicky sa neviem spojiť s operátorom ani na čísle 123456 ani na 12313 už dva dni.