Nechodiace faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Vie mi niekto relevantný v TELEKOME vysvetliť, prečo sa v poslednej dobe stáva, že faktúry v papierovej forme jednoducho neprídu? Nikdy s tým problém nebol. No v poslednej dobe, konkrétne za mesiac máj, potom jún neprišla žiadna faktúra. Po telefonáte na Zákaznícku linku, mi bolo povedané, že faktúry evidujú ako odoslané. Potom, zrazu faktúry za mesiace júl, august prišli normálne. A teraz znova, faktúra za mesiac september už opäť neprišla. A nie, v tomto jednom konkrétnom prípade nemáme záujem o elektronickú formu faktúry. Doručuje faktúry Slovenská pošta? Či sú doručované niekým iným? Ďakujem za postrehy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Bohužiaľ tu si na verejnom fóre kde ti nemáme ako pomôcť, odporúčam zavolať na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo skôr napísať cez tento kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Zároveň to naozaj potrebuješ faktúry aby boli posielané v papierovej forme? Aký to má zmysel? Ak to platíš aj tak cez internet a chodí ti to v papierovej forme to je iba zbytočný papier, ktorý aj tak vyhodíš. Ale ak platíš v hotovosti tieto faktúry tak to chápem.

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš si podnet tak ako píše @Samer303, lebo je možné že sa Ti zmenilo posielanie faktúr na mailové, napr. ak si si objednával niečo cez internet, preveria Ti to a myslím, že nebude žiadny problém zmeniť Ti to naspäť na papierovú faktúru.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle