Nechce mi pridať produkt k môjmu účtu

Otázka

  • 0

Caute, v Pondelok mi technik doniesol a nainštaloval novú službu Magio internet a Magio televíziu. Keďže som nový zákazník tak som si samozrejme zistil Id kód a chcel si tieto produkty pridať do aplikácie. Bohužiaľ toto mi tam vyskočí,neviete prečo a ako to riešiť? 

764CEE09-B622-419E-A7B6-B0AD235551DE.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

to som mal aj ja. sprav to čo ti píše v poslednej vete oznamu. mne to pomohlo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Z nejakého záhadného dôvodu niekedy môže trvať skoro až jedno fakturačné obdobie kým si systém uvedomí že máš nejaký nový produkt. Bohužiaľ treba len čakať keď sa ti zobrazí že nemáš žiadne produkty. Alebo môžeš urgovať na podpore nech s tým niečo robia, pretože čakať skoro mesiac aby sa ti dali zobraziť produkty v aplikácii je neprijateľné

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od scirankovas
      Zdravím, v apríli mi mala končiť viazanost, tak som si predĺžila cez aplikáciu Telecom, ale potom som zistila, ze som si predlzila pausal na stare meno, cize aj OP. Treba ist na prevadzku to zmeniť? 
    • Od Marcel
      Zdravím vás,
      chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby
      Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.

    • Od Kubo95
      Dobrý deň, chcem sa spýtať kedy bude znovu dostupná aplikácia virtuálne číslo pre android zariadenia.
      Ďakujem
    • Od Ladislav12
      Ako sa dostanem k výpisom hovorov prosím 
    • Od srdiecko80
      Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
    • Hosť
      Od Hosť
      Dakujem vopred, vymažte prosím moje telekom konto.