Nechce mi pridať produkt k môjmu účtu

Otázka

  • 0

Caute, v Pondelok mi technik doniesol a nainštaloval novú službu Magio internet a Magio televíziu. Keďže som nový zákazník tak som si samozrejme zistil Id kód a chcel si tieto produkty pridať do aplikácie. Bohužiaľ toto mi tam vyskočí,neviete prečo a ako to riešiť? 

764CEE09-B622-419E-A7B6-B0AD235551DE.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

to som mal aj ja. sprav to čo ti píše v poslednej vete oznamu. mne to pomohlo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Z nejakého záhadného dôvodu niekedy môže trvať skoro až jedno fakturačné obdobie kým si systém uvedomí že máš nejaký nový produkt. Bohužiaľ treba len čakať keď sa ti zobrazí že nemáš žiadne produkty. Alebo môžeš urgovať na podpore nech s tým niečo robia, pretože čakať skoro mesiac aby sa ti dali zobraziť produkty v aplikácii je neprijateľné

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar