Otázka

  • 0

Zdravím, posledné dva týždne evidujem neskutočné množstvo krátkodobých výpadkov mobilného internetu. Mobil (skúšané na 3 zariadeniach, rovnaký problém) hlási plný signál a 4G, avšak vytvoriť spojenie je niekedy nemožné. Podotýkam, som v Bratislave kde by nemal byť problém s pokrytím. chvíľku ide všetko v poriadku, a v určitom momente (radovo do 5min) príde k výpadku. Sieť sa odpojí, a tvárime sa že nie je signál. Následne nabehne...opäť vypadne, opäť nabehne..potom 5h trebárs pokoj, a zase začne. Rovnako som začal sledovať pokles dwnl speed, a u upl speed to mnohokrát padá totálne k nule. Ping je obrovský, chvíľami cez 800... Nie, nejde o servre kam sa pripájam, ani o moje zariadenie (pravdepodobne nepredpokladám že na 3 rôznych budem mať totožnú chybu v rovnaký týždeň užívania). na SIM samotnú by som sa asi nevyhováral, nakoľko všetko ostatné ide bez zaváhania na 100%. Má s tým dakto iný tiež problém? Nebodaj riešenie? Nakoľko si platím za služby a nie čakanie že sa nič nedeje, a sieť potrebujem (nehovoriac o nutnosti cestovania s elektronickým nákupom cestovných dokladov), nerád by som prešiel ku konkurencii pre takúto blbosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1

Volaj 0800 123 777 a popíš svoj problém. Ja som mal rovnaký problém, telefón po hovore zostával v 3G a nie vrátiť sa do plne pokrytej 4G. A ešte sa tváril niekoľko minút ako nedostupný. Vyskúšal som SIM v Redmi Note Pro9, čisto vybalený z krabičky a rovnaký problém. Vymenil som SIM na predajni a stále trval rovnaký problém. Rád by som ti pomohol, ale neviem zadefinovať, čo reálne spravili s mojim profilom (okrem pomaly desiatok reštartov profilu, čo nič nepomáhalo). Teraz to našťastie už funguje korektne. Ešte skús ist do nastavenia APN prípojné body, vyhoď APN MMS a vymaž aj APN internet. Potom daj obnoviť nastavenia APN, načíta sa nový APN internet prípojný bod. Reštartuj. Viac ti nemôžem poradiť. Ak to tu niekto číta z technického oddelenia, tak so mňa mali dosť veľkú hlavu, lebo to trvalo niekoľko týždňov a už som zvažoval prenos čísla preč od Telekomu. Mohli by "kápnout božskou" a povedať, čo reálne robili, lebo nie som sám a mám tušenie za celý problém môže zlúčenie APN MMS a APN internet do jedného prípojného bodu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

možno aj viac ako dva týždne, všímam si aj ja výpadky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Volaj 0800 123 777 a popíš svoj problém. Ja som mal rovnaký problém, telefón po hovore zostával v 3G a nie vrátiť sa do plne pokrytej 4G. A ešte sa tváril niekoľko minút ako nedostupný. Vyskúšal som SIM v Redmi Note Pro9, čisto vybalený z krabičky a rovnaký problém. Vymenil som SIM na predajni a stále trval rovnaký problém. Rád by som ti pomohol, ale neviem zadefinovať, čo reálne spravili s mojim profilom (okrem pomaly desiatok reštartov profilu, čo nič nepomáhalo). Teraz to našťastie už funguje korektne. Ešte skús ist do nastavenia APN prípojné body, vyhoď APN MMS a vymaž aj APN internet. Potom daj obnoviť nastavenia APN, načíta sa nový APN internet prípojný bod. Reštartuj. Viac ti nemôžem poradiť. Ak to tu niekto číta z technického oddelenia, tak so mňa mali dosť veľkú hlavu, lebo to trvalo niekoľko týždňov a už som zvažoval prenos čísla preč od Telekomu. Mohli by "kápnout božskou" a povedať, čo reálne robili, lebo nie som sám a mám tušenie za celý problém môže zlúčenie APN MMS a APN internet do jedného prípojného bodu.

APN je nastavené nové, bez zmeny. Niekedy to začne fachať, teraz mi to asi 15 minút nešlo ani za boha žiadne pripojenie ,a zas beží korektne. Inak detail ktorý som postrehol, začali rovnako vypadávať SMS - SMS sa neodošle (Teda, niekedy hej, niekedy aj 2x) ale mne zobrazuje "Správu sa nepodarilo odoslať". Zásadne v rovnakom čase kedy padne internet. 0800 si nechávam ako čerešničku, nakoľko z historického hľadiska mi technici málokedy nejak vhodne pomohli (Napríklad internet a televízia doma - net ide do routeru a ten vysiela signál v krivke. výmena nič. merania nič. príchod technika nič. proste, mám plávajúci signál od 10-100Mbps v stabilnej krivke .ďakujem, užívam si Netflix s pravidelným Loading :D
Problém tohoto pri definovaní a zisťovaní je ten, že je to náhodná chyba, ktorá sa sama vyriešuje a opakuje v náhodnom cykle (btw pri výpadku mi úplne zmizne symbol 4G). Takže keď budem volať, všetko pôjde korektne, a technik cezo mňa nezistí nič. Preto ma najmä zaujíma, či sa to vyskytuje u viacerých ľudí, a ide o nejaký problém s technikou Telekomu, alebo je to nejaký známy problém napríklad s kapacitou siete....Najmä ma zaujalo že to prišlo nejak konkrétne, a od toho dňa stále, každý deň. Pôvodne som myslel že combo počasie9cestovanie nerobilo dobre....ale momentálne posledné dva týždne sedím v kancelárii, či doma, a stále dokolečka to isté.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak isto mi nefungujú alebo veľmi opozdene  notifikácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

možno aj viac ako dva týždne, všímam si aj ja výpadky

Tak čo som si všimol, resp začal všímať že sa to deje. Je možné, že sa to deje dlhšie, ale tým že cestujem, a SVK má mimo miest pokrytie ako...škoda slov.....tak som dosť pripisoval tieto javy cestovaniu. Ale dnes ide karta najlepšie - vypadáva to minimálne čo som hore od piatej rána kontinuálne každých 5min určite.
@TELEKOM - vedeli by ste dať nejaké stanovisko k tomuto než večer spustím spŕšku vulgarizmov na chudákov čo budú mať akurát službu na infolinke/technickej podpore?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne toto sledujem aj ja na východe v Rožňave, ale už asi mesiac. Veľmi často strácam signál, alebo je 3G a rýchlosťou takmer žiadnou. Potom skočí na EDGE a nakoniec žiadny signál. Rozmýšľam ze zmením kvôli tomuto operátora. Zbytočne si potom platím paušál s dátami, keďže nejdu normálne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim pani. uz sa Vam podarilo vyriesit dany problem vypadkov internetu v mobile? aj mne sa to deje cca 3 tyzdne dozadu denne...nepomaha ani reset siete ani APN

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Miriamka2
      Dobrý deň, 
      Rada by som mala: rychlejsi internet - 1000/200 Mb/s.  Avšak router, ktorý aktuálne mám doma má ovela nižšiu rýchlosť (priepustnosť). 
      Má význam teda význam si objednávať takýto internet? Alebo radšej zabezpečiť iný router? 
      Dakujem.
    • Od Tobias234
      Dobry den mam problem s internetom konkretne magio internet vzduchom posledny tyzden internet je strasne pomaly na speedteste mam max 0.5mbps download a upload,videa musim pozerat v najhorsej kvalite aj twitch streamy, skusam stale aj restartovat router ,data nemam precerpane prosim o riesenie.
    • Od Patrik717
      Zdravím chcel by som sa opýtať na optiku v Malinove. Kedy bude zriadena? Priadne ci uz tam je? Jedna sa o cast Tri vody IV. Podľa rozhodnutia (https://www.mostpribratislave.sk/data/advertisement/mostpribratislave/156570/53614_malinovo_vv_rozhodnutie_o_umiestneni_stavby_ins_ftth.pdf) sa maju alebo boli vybudovane aj na parcelach danej lokality. Viete mi dat viac info, pripadne kedy to bude zrealizovane? Vela majitelov tam hlada spolahliveho operatora aj s internetom+televizia. 
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.
    • Od Maria11111111111
      Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat.