Otázka

  • 0

Zdravím, posledné dva týždne evidujem neskutočné množstvo krátkodobých výpadkov mobilného internetu. Mobil (skúšané na 3 zariadeniach, rovnaký problém) hlási plný signál a 4G, avšak vytvoriť spojenie je niekedy nemožné. Podotýkam, som v Bratislave kde by nemal byť problém s pokrytím. chvíľku ide všetko v poriadku, a v určitom momente (radovo do 5min) príde k výpadku. Sieť sa odpojí, a tvárime sa že nie je signál. Následne nabehne...opäť vypadne, opäť nabehne..potom 5h trebárs pokoj, a zase začne. Rovnako som začal sledovať pokles dwnl speed, a u upl speed to mnohokrát padá totálne k nule. Ping je obrovský, chvíľami cez 800... Nie, nejde o servre kam sa pripájam, ani o moje zariadenie (pravdepodobne nepredpokladám že na 3 rôznych budem mať totožnú chybu v rovnaký týždeň užívania). na SIM samotnú by som sa asi nevyhováral, nakoľko všetko ostatné ide bez zaváhania na 100%. Má s tým dakto iný tiež problém? Nebodaj riešenie? Nakoľko si platím za služby a nie čakanie že sa nič nedeje, a sieť potrebujem (nehovoriac o nutnosti cestovania s elektronickým nákupom cestovných dokladov), nerád by som prešiel ku konkurencii pre takúto blbosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 1

Volaj 0800 123 777 a popíš svoj problém. Ja som mal rovnaký problém, telefón po hovore zostával v 3G a nie vrátiť sa do plne pokrytej 4G. A ešte sa tváril niekoľko minút ako nedostupný. Vyskúšal som SIM v Redmi Note Pro9, čisto vybalený z krabičky a rovnaký problém. Vymenil som SIM na predajni a stále trval rovnaký problém. Rád by som ti pomohol, ale neviem zadefinovať, čo reálne spravili s mojim profilom (okrem pomaly desiatok reštartov profilu, čo nič nepomáhalo). Teraz to našťastie už funguje korektne. Ešte skús ist do nastavenia APN prípojné body, vyhoď APN MMS a vymaž aj APN internet. Potom daj obnoviť nastavenia APN, načíta sa nový APN internet prípojný bod. Reštartuj. Viac ti nemôžem poradiť. Ak to tu niekto číta z technického oddelenia, tak so mňa mali dosť veľkú hlavu, lebo to trvalo niekoľko týždňov a už som zvažoval prenos čísla preč od Telekomu. Mohli by "kápnout božskou" a povedať, čo reálne robili, lebo nie som sám a mám tušenie za celý problém môže zlúčenie APN MMS a APN internet do jedného prípojného bodu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

možno aj viac ako dva týždne, všímam si aj ja výpadky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Volaj 0800 123 777 a popíš svoj problém. Ja som mal rovnaký problém, telefón po hovore zostával v 3G a nie vrátiť sa do plne pokrytej 4G. A ešte sa tváril niekoľko minút ako nedostupný. Vyskúšal som SIM v Redmi Note Pro9, čisto vybalený z krabičky a rovnaký problém. Vymenil som SIM na predajni a stále trval rovnaký problém. Rád by som ti pomohol, ale neviem zadefinovať, čo reálne spravili s mojim profilom (okrem pomaly desiatok reštartov profilu, čo nič nepomáhalo). Teraz to našťastie už funguje korektne. Ešte skús ist do nastavenia APN prípojné body, vyhoď APN MMS a vymaž aj APN internet. Potom daj obnoviť nastavenia APN, načíta sa nový APN internet prípojný bod. Reštartuj. Viac ti nemôžem poradiť. Ak to tu niekto číta z technického oddelenia, tak so mňa mali dosť veľkú hlavu, lebo to trvalo niekoľko týždňov a už som zvažoval prenos čísla preč od Telekomu. Mohli by "kápnout božskou" a povedať, čo reálne robili, lebo nie som sám a mám tušenie za celý problém môže zlúčenie APN MMS a APN internet do jedného prípojného bodu.

APN je nastavené nové, bez zmeny. Niekedy to začne fachať, teraz mi to asi 15 minút nešlo ani za boha žiadne pripojenie ,a zas beží korektne. Inak detail ktorý som postrehol, začali rovnako vypadávať SMS - SMS sa neodošle (Teda, niekedy hej, niekedy aj 2x) ale mne zobrazuje "Správu sa nepodarilo odoslať". Zásadne v rovnakom čase kedy padne internet. 0800 si nechávam ako čerešničku, nakoľko z historického hľadiska mi technici málokedy nejak vhodne pomohli (Napríklad internet a televízia doma - net ide do routeru a ten vysiela signál v krivke. výmena nič. merania nič. príchod technika nič. proste, mám plávajúci signál od 10-100Mbps v stabilnej krivke .ďakujem, užívam si Netflix s pravidelným Loading :D
Problém tohoto pri definovaní a zisťovaní je ten, že je to náhodná chyba, ktorá sa sama vyriešuje a opakuje v náhodnom cykle (btw pri výpadku mi úplne zmizne symbol 4G). Takže keď budem volať, všetko pôjde korektne, a technik cezo mňa nezistí nič. Preto ma najmä zaujíma, či sa to vyskytuje u viacerých ľudí, a ide o nejaký problém s technikou Telekomu, alebo je to nejaký známy problém napríklad s kapacitou siete....Najmä ma zaujalo že to prišlo nejak konkrétne, a od toho dňa stále, každý deň. Pôvodne som myslel že combo počasie9cestovanie nerobilo dobre....ale momentálne posledné dva týždne sedím v kancelárii, či doma, a stále dokolečka to isté.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak isto mi nefungujú alebo veľmi opozdene  notifikácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

možno aj viac ako dva týždne, všímam si aj ja výpadky

Tak čo som si všimol, resp začal všímať že sa to deje. Je možné, že sa to deje dlhšie, ale tým že cestujem, a SVK má mimo miest pokrytie ako...škoda slov.....tak som dosť pripisoval tieto javy cestovaniu. Ale dnes ide karta najlepšie - vypadáva to minimálne čo som hore od piatej rána kontinuálne každých 5min určite.
@TELEKOM - vedeli by ste dať nejaké stanovisko k tomuto než večer spustím spŕšku vulgarizmov na chudákov čo budú mať akurát službu na infolinke/technickej podpore?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne toto sledujem aj ja na východe v Rožňave, ale už asi mesiac. Veľmi často strácam signál, alebo je 3G a rýchlosťou takmer žiadnou. Potom skočí na EDGE a nakoniec žiadny signál. Rozmýšľam ze zmením kvôli tomuto operátora. Zbytočne si potom platím paušál s dátami, keďže nejdu normálne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim pani. uz sa Vam podarilo vyriesit dany problem vypadkov internetu v mobile? aj mne sa to deje cca 3 tyzdne dozadu denne...nepomaha ani reset siete ani APN

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Superrýchly internet v mobilnej sieti sa postupne stáva realitou. V Telekome sme 10.12.2020 spustili komerčnú prevádzku 5G siete
      V súčasnosti je 5G sieť k dispozícii už v 15 bratislavských lokalitách: Jarovce, Rusovce, Petržalka, Staré Mesto, Nové Mesto, Kramáre, Ružinov, Trnávka, Vajnory, Rača, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Karlová Ves, Devín a Devínska Nová Ves. V budúcnosti plánujeme rozširovanie siete do ďalších lokalít. Rozsah 5G siete v tejto fáze je podobný ako pri štarte 4G siete v roku 2013.
      Telekom štartuje komerčnú prevádzku vo väčšom rozsahu (nie iba pilotnú) ako prvý operátor, podobne ako v minulosti uvádzal technologické premiéry sietí 3G, HSDPA, HSPA+, 4G či 4G+.
       
      Nová sieť ponúkne nové rýchlosti
      5G sieť Telekomu funguje v NSA (non-standalone) móde na frekvencii 2100 MHz so šírkou pásma 15 MHz v kombinácii s dostupnými LTE pásmami v Bratislave. Táto kombinácia ponúka maximálnu teoretickú kapacitu 1 150 Mbps pre download a 131 Mbps pre upload. Reálne možno namerať rýchlosti na úrovni 300-600 Mbps pre download a 60-80 Mbps pre upload.
       
      Čo potrebujete  pre 5G?
      byť v pokrytí 5G zariadenie s podporou 5G kompatibilnú SIM kartu (netreba novú verziu, stačí mať 4G SIM kartu) Ak ste zákazníci Telekomu, môžete využívať 5G sieť od prvého dňa na paušáloch i predplatených kartách. 
       
      Na akom smartfóne už beží 5G?
      Telekom odštartuje 5G sieť s podporou 24 zariadení:
      Samsung: A32 5G, A42 5G, A52 5G / Galaxy S21 5G, S21+ 5G, S21 Ultra 5G / Galaxy Note 20 Ultra 5G, Note 20 5G / Galaxy S20 Ultra 5G

      Apple: iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max
      Xiaomi: Mi 11 Ultra, Mi 11 Lite 5G, Mi 11, Mi 10T Pro, Mi 10T Lite
      OnePlus: 9 Pro 5G, 8T, Nord N10 5G
      Huawei: P40 Pro, Mate 40 Pro
      Motorola: Moto G 5G Plus
       
      Viac o 5G a mapku pokrytia nájdete na našom webe.

    • Od zahlean
      V zmysle vyjadrenia c. 6612100968 Slovak Telekom, prechadza cez nasu investicnu parcelu prechadza trasa podzemnych oznamovacich vedeni. Mali by sme zaujem sa pripojit k internetu + dalsie sluzby od Slovak Telekom, potrebovali by sme urcit bod napojenia. chcem VAs poziadat o dalsi postup.  
    • Od Katekarin
      Dobrý deň,
      Chcel by som sa opýtať že či je možne dostať od telekomu nový router pre internet vzduchom. Jeden môj známy čo býva blízko mňa má tiež internet vzduchom a on dostal aj anténku ktorú si dal na strechu aby mal lepší signál zaťiaľ čo ja mám 1 paličku na routery. Zaujíma ma to pretože mám sťahovanie iba 1MB/s a ping mi skáče niekedy aj na 1000. (pred mesiacom to ešte nerobilo). Ďakujem vopred za odpoveď.
    • Od MarianOb
      Po zapnuti internetu na pocitaci,sa mi po nejakej dobe cca 10 min odpoji internet a pripoji sa na inu siet (Realtek PCIe GBE Family Controller siet),takto sa to niekolkokrat odpoji a znovu pripoji,co ma dost vyrusuje.chcel by som to nejak nastavit,aby po zapnuti pczostala siet aka tam ma byt a nie sa to same kadejako prepajalo,je to pre mna spanielska dedina,tak ak ma niekto nejake riesenie,tak nejak aby som to ako lajk pochopil,dakujemäRuter mam 830 kRW
    • Od juraj.svatik
      Dobry den
      Na niektorych zariadeniach mam problem s pripojenim na wifi. Pracovne notbuky nam funguju bez problemov, ale ked chceme pripojit mobily tak niekedy funguju a niekedy ukazuje hlasku "Couldn't authenticate connection" , mobily sa niekedy pripoja oba naraz, niekedy len jeden a niekedy ani jeden a wifi je vzdy viditelna na kazdom zariadeni. Existuje na tento problem nejake riesenie?
      Dakujem za pomoc
    • Od romantn
      Dobrý den,
      chtěl bych se zeptat, zda se plánuje výstavba optické sítě v Trenčíně ulice Nad tehelnou nebo Pod Brezinou
      Bohužel v této lokalitě je jen staré ADSL.
       
      Děkuji za odpověd.
      Roman Maláč