- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Otázka
3 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Zdravím Vás,
Dnes mi bola doručená a aj zriadenená Magio TV L a MAGIO INTERNET L. Všetko beží ako má,len som sa chcel prihlásiť do Telekom aplikácií a vyžiadať si moj ID-kod, ale stránka mi stále vypisuje,že zákazník s Vašim kontatým číslo nebol nájdený. Viete mi poradiť prečo to je tak? Kedže číslo som si dával rovnaké aj do zmluvy. A posledná vec, zmluvná dokumentácia mi bola síce zaslana a nachádza sa tam ten ID kod,ale naša skvelá pošta zásielku stratila,resp. musím ist do Telekomu a požiadať o znovu vystavenie zmluvnej dokumentácie.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach