Nejde mi zobrazit ID-kód

Otázka

  • 0

Zdravím Vás,

Dnes mi bola doručená  a aj zriadenená Magio TV L a MAGIO INTERNET L. Všetko beží ako má,len som sa chcel prihlásiť do Telekom aplikácií a vyžiadať si moj ID-kod, ale stránka mi stále vypisuje,že zákazník s Vašim kontatým číslo nebol nájdený.  Viete mi poradiť prečo to je tak? Kedže číslo som si dával rovnaké aj do zmluvy. A posledná vec, zmluvná dokumentácia mi bola síce zaslana a nachádza sa tam ten ID kod,ale naša skvelá pošta zásielku stratila,resp. musím ist do Telekomu a požiadať o znovu vystavenie zmluvnej dokumentácie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Najskor zadavate na zaciatku nespravne cislo adresata. Najcastejsie sa myli kod zakaznika s kodom adresata. Kod adresata sa nikdy nekonci na nulu, kod zakaznika vzdy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiež to slovíčko dnes ... mi bola zriadená.... 

často sa stáva, že telekomu to pár dní trvá, než zaregistruje, že je nový zákazník. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite je potrebné počkať aspoň 2-3- dni kým sa to celé v systéme ukončí, potom to už bude fungovať. O doručenie zmlúv môžeš požiadať aj telefonicky na 0800 123 456, alebo cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od petolas
      Zdravím! Stala sa mi taká vec. Telefon vyžadoval aktualizáciu softvéru tak som tak urobil lenže mám novú sim kartu a pin kod si nepamätám. Po troch pokusoch chce odomňa puk kod ale momentálne som v zahraničí a nemám pri sebe tú obálku kde je puk kod. Ani sa nedovolám na infolinku aby mi nejako poradili . Viete mi niekto poradiť? Ďakujem
    • Od nanulko86
      Dobrý den mam zablokovu sim kartu a pyta puk kod a neviem ho ako sa da zistit?dakujem janči
    • Od regulvs
      Prosím identifikujte sa cez váš ID kód.
      ID kód vám bol doručený po zriadení prvej služby. Pokiaľ neviete, aký je váš ID kód, ľahko si ho zistíte na na stránke Zobrazenie ID kódu.
      Neviete nahodou, kde mi mal byt dorucený ID kod ?    po zriadeni prvej sluzby ?     to je ktorá ?    nic take som nedostal alebo nenasiel.   Dakujem vopred za radu. 
    • Od fekec10
      Potrebujem puk kod. Nakoľko sú kamenné predajne neviem ako sa dostať k puk kody
    • Od fekec10
      Potrebujem puk kod. Nakoľko sú kamenné predajne neviem ako sa dostať k puk kody
    • Od fekec10
      Potrebujem puk kod. Nakoľko sú kamenné predajne neviem ako sa dostať k puk kody