Sagemcom 5655AC porty

Otázka

• 0

Podla navodu k tomuto routru by mal byt internet len v porte 1, ostatne by mali sluzit pre pripojenie magio tv boxov. (POZOR! Na optickom prevodníku je internetové pripojenie len v porte LAN1!)

Je mozne z tohto zazraku vytiahnut jednym kablom aj tv aj net na ine podlazie a tam zapojit switch a okrem magio tv boxu este aj AP, pripadne nejake ine zariadenie? Lebo tato info ma popravde docela zaskocila a na to ze je to "premiove" zariadenie mi to teda pride viac ako obmedzujuce, skoro az nepouzitelne.  

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

• 0

mám tento router a bez problemov funguje internet aj z ostatnych portov

len asi nie v takej rýchlosti 1Gb

mám ho tiež, ale využívam len porty 1 a 4
pýtal som sa technikov keď to došli namontovať ktorý port má akú rýchlosť, nevedeli povedať a ani v návode to nie je. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

vyskúšal som to, 4 pripojené zariadenia, pri všetkých funkčný internet a rýchlost 1gbit. takisto magio box funkčny na všetkych portoch (myslim ze v minulosti magio box fungoval iba na porte 3 a 4). pripájam screenshot z administrácie routra. 

Screenshot on 2020-10-12 at 18_22_01.png

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Dakujem pani za cenne info. Vyzera, ze to co potrebujem bude fungovat.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

• Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od markov600
      Dobrý deň.