T Ideál 23

Otázka

  • 0

Zdravím....

Už niekoľko týždňov pozorujem, že máte vypadnutý paušál T Ideál 23. Vôbec vám to nevadí? Už som to nevydržal a nahlasujem to.

 

 

T23.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto je tak od uvedenia T pausalov, pozeras iba uzsi vyber pausalov, nizsie su vsetky 'Spoznajte dalsie pausaly'

Screenshot_20201011-014003_Chrome.jpg

Editoval/-a Jano
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

V tom je potom nejaký bordel :D Malo vôbec zmysel meniť niečo na paušáloch ÁNO? Zmenilo sa niečo? :D nemyslím si osobne.

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Vždy sa snažím byť objektívny, ale tentokrát nič sa nezmenilo a vznikla najhoršia ponuka aká tu kedy bola. A ešte je v tom chaos!

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej