magio GO

Otázka

  • 0

Dobrý deň  chcem sa opýatťako sa možem prihlásiť  na Magio GOP

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dasoft
      Ahojte vsetci,
      Len nedavno som si zriadil internet cez optiku a ked sa pokusam zistit spotrebu (mnozstvo prenesenych GB) za predosle mesiace, nemozem to v zone moj telekom nikde najst, vidim tam iba "spotrebu" za aktualny mesiac, ale neviem rozoznat kolko z toho je upload, a kolko downolad za jednotlive dni. Prosim poradte, kde uvidim statistiku ktory den som kolko GB downloadol a uploadol za aktualny a predovsetkym za predosle mesiace?
      Vopred dakujem a prajem pekny den.
    • Od Janci24
      Používam Predplatenku v GSM zásuvke, pomocou ktorej ovládam kúrenie na chate cez SMS. Potrebujem zistiť aká je výška kreditu na tejto karte. Problém je, že všetky možnosti, ktoré som skúsil predpokladajú, že mám túto kartu vloženú v mobile, z ktorého chcem zistiť spotrebu, alebo mi na túto kartu posielajú overovacie kódy a pod. Existuje spôsob, ako zistiť kredit na danej karte z iného telefónneho čísla ?
    • Od xegaery
      Dobrý,
      už druhýkrát za posledný mesiac sa pokúšam dobiť si 5€ kreditu cez aplikáciu. Vložím údaje o karte, príde mi aj potvrdzovací SMS kód od banky, ktorý zadám a potvrdím platbu. Nevypisuje žiadnu chybu, všetko úspešné, autorizované, no žiadny kredit mi nie je pripísaný, dokonca ani banka peniaze neodošle (nevidím to ani v čakajúcich platbách banky). Naopak cez web je dobitie úspešné a rýchle, no najmenej sa dá dobiť až 7€, čo mi nevyhovuje. Čo sa deje s aplikáciou?
    • Od marcelbalint2008
      Dobrý deň, mám asi problém s aplikáciou Telekom. Chcem si pozrieť svoju spotrebu, a vyhodí to že „Nastala chyba“  Ja som včera prešiel z Predplatenky na paušál T Základ 11, a toto mne ukazuje už od dnešného rána, prosím keď niekto vie nech mi pomôže, ďakujem.
      Marcel
       

    • Od manojakub
      Dobrý deň, 
      dnes som si na zákazníckej linke menil doručovaciu e-mailovú adresu na zasielanie Faktúr za služby. ( týmto ďakujem Telekomu za príjemné menenie mojich doručovacích adries pre dodávateľov iných služieb a kontaktov na svojich partnerov , ktoré realizujem už 2. deň!!!!! ), pri tejto príležitosti ma slečna na linke informovala že od 1.12.2020 sa ruší  aj PC platforma pre vstup do Môj telekom a bude možné sa prihlasovať len cez stiahnutú aplikáciu pre mobilnú platformu v smart telefónoch !
       
      Je to pravda?  Ak áno je to škandál a budem to medializovať , pretože ma niekto núti do kúpy niečoho čo nepotrebujem!   
    • Od Palove
      Stránka mi nedovoľuje pripojiť produkty do môjho profilu cez rodné číslo.
      Napíše mi " Pri spracovaní vašej požiadavky nastala chyba. "