RýCHLA VOľBA

Otázka

  • 0

MáM GIGASET C530 a neviem nájsť v návode rýchle voľby aj keď v návode sa píše, že to má

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od basa4567
      Dobrý deň, z dôvodu sťahovania by som rada posunula služby telekomu (magio televízia L, magio internet L), viazanosť je tam do 07/2022 mesačná splátka je 27,14€ súčasťou sú obe krabičky (wifi aj na tv), ak by to niekomu pomohlo radšej to prepíšem na novú osobu ako by som to rušila.
      v prípade záujmu píšte sms 0944256597 
      Ďakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
       
    • Od petaatep
      Dobrý deň,
      chcela by som sa spýtať ohľadom neustáleho vypadávania WIFI v PC. Tento problém nastane v priemere štyrikrát za deň a WIFI prestane fungovať len v počítačoch, v mobiloch a tablete nie je žiadny problém. V nastaveniach pripojenia v počítačoch sa vždy ukáže "k zariadeniu sa nemožno pripojiť" a pomôže len úplne vypnúť a následne zapnúť router, ktorý ale nie vždy hneď naskočí a trvá to aj niekoľko desiatok minút. Na zákazníckej linke mi bolo opakovane povedané, že v mojej WIFI nie je žiadny problém a nemajú mi ako pomôcť, aj keď problém vo WIFI očividne je, keďže internet nefunguje vždy vo všetkých počítačoch v ten istý čas. Je, prosím, nejaká možnosť, ako problém vyriešiť?
      Za všetky odpovede Vám vopred veľmi ďakujem.
    • Od Martintkr
      Dobry den, 
      chcel by som prejst z VDSL na optiku. Nemam v tom vsak celkom jasno. Pri objednavani som vsak nikde nenasiel, ze ake ONT dostanem. Je mozne, ze meno a heslo si zadavam priamo do ONT a vystup z neho si zapojim priamo do siete? Alebo je nutne medzi ne zaradit nejaky router alebo wifi, na ktorom si nastavim PPPoE a tam si musim zadat meno a heslo a az ten mi bude priradovat IP adresy? 
      Doteraz som to mal riesene na VDSL cez modem Asus, kde bola vypnuta wifi a mal som tam 4 plnohodnotne porty z internetom. 
      Dakujem!